مدرسه نیمه‌کاره پاتوق معتادان در زنجان به فروش گذاشته شده است


مدرسه نیمه‌کاره پاتوق معتادان در زنجان به فروش گذاشته شده است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در رابطه با مدرسه نیمه‌کاره‌ای در شهرک نصر زنجان که موجب آزردگی مردم در خصوص حضور معتادان منطقه شده است، گفت: این مدرسه به صورت نیمه‌کاره برای فروش گذاشته شده بود که تاکنون این مهم اتفاق نیفتاده است.

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این مدرسه به‌صورت نیمه‌کاره برای فروش گذاشته شده بود که تاکنون این مهم اتفاق نیفتاده است، اظهارکرد: اداره‌کل آموزش‌وپرورش امسال درخواست بازسازی و تکمیل مدرسه مذکور را داده بود ولی با وجود این درخواست، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان بودجه‌ای با توجه به وجود اولویت ساخت مدارس در دیگر مناطق شهر که جمعیت دانش‌آموزی زیاد و مدارس کمی دارد، تخصیص نمی‌دهد. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اولویت تخصیص بودجه را برای مناطق پرجمعیت و کم مدرسه اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان زنجان درخواست اعتبار برای تکمیل این مدارس و دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام شده و منتظر پاسخ دولت هستیم.

صفری با اشاره به پروژه‌های موجود در استان، تصریح کرد: تعداد پروژه‌هایی که در سطح استان وجود دارد بیش از ۱۰۰ مورد است که ۹۰ مورد آن در حال اجرا بوده و ۱۰ مورد دیگر به دلیل نبود اعتبار و مشکلات این‌چنینی راکد مانده است. اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در سال‌جاری ۳۳ پروژه تحویل آموزش‌وپرورش داده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان یادآور شد: این اداره‌کل امسال بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار استانی داشت که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان آن تخصیص داشته است. همچنین منابع ملی نیز رشد داشت، به طوری که بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022