آتش گرفتن خودروی تسلا در مقابل یک خانه مسکونی


آتش گرفتن خودروی تسلا در مقابل یک خانه مسکونی

آتش گرفتن ناگهانی خودروی تسلا موجب وارد شدن خسارت به یک خانه مسکونی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو‌های تسلا موهبتی در دنیای خودرو محسوب می‌شوند. آن‌ها به خاطر تکنولوژی‌های منحصر به فرد خود از جمله رانندگی خودکار و نیمه خودکار و امکان کنترل خودرو برای راننده بدون آنکه واقعا در پشت فرمان نشسته باشد و همچنین ایمنی بالا شناخته شده اند.

حالت رانندگی خودکار یکی از محبوب‌ترین و بارزترین ویژگی‌های این خودرو‌ها به شمار می‌رود. اگرچه این خودور‌ها با این ویژگی به تنهایی قادر به رانندگی هستند، اما تسلا استفاده از آن را تنها زمانی که شخص روی صندلی راننده نشسته باشد توصیه می‌کند. در برخی موارد عدم رعایت این نکته مهم منجر به اتفاقاتی شده که بعضا ضرر‌های متقابل را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید

مرگ سه نفر در اثر طوفان شدید در انگلیس

در اتفاقی که به تازگی گزارش شده یک خودروی تسلا پس از آنکه آتش گرفت، شعله‌های آن به خانه‌ای که در نزدیک خودرو بود سرایت کرده و آسیب وارد کرد. این اتفاق در ساعت ۱۰ سه شنبه شب در منطقه‌ای در ایالت پنسیلوانیا آمریکا رخ داد.

آتش گرفتن خودروی تسلا در مقابل یک خانه مسکونی

به گزارش آتشنشانی محلی، شعله‌های آتش از این وسیله نقلیه به گاراژ یکی از خانه‌های اطراف در شهرستان مونتگومری سرایت کرد. این آتش سوزی در کمتر از نیم ساعت مهار شد. هیچ فردی در این حادثه چار آسیب جانی نشد. تصاویری که بعدا توسط شرکت آتش نشانی منتشر شد نشان می‌دهد گاراژ و یک خانه مجاور کاملا ویران شده است.

گفتنی است؛ هنوز علت دقیق آتش سوزی و میزان خسارات وارده مشخص نیست. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که خودروی تسلا در حال شارژ شدن بوده که آتش گرفته است.

آتش گرفتن خودروی تسلا در مقابل یک خانه مسکونی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان