جدیدترین آمار کرونایی ها در سمنان


جدیدترین آمار کرونایی ها در سمنان

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن 12 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته خبر داد.

دکتر کامران قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته در ۶ شهرستان تحت پوشش این دانشگاه ۱۲ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس تصریح کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 49 هزار و 259 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی با اشاره به موارد جدید بستری از هفتم الی هشتم آذر ماه که بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، انجام شده افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و 618 نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این در این مدت ۳۸ هزار و 641 بیمار نیز در سطح استان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و 493 نفر رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403