اهدای اعضای بدن دانش آموز شهرستان بافت به بیماران نیازمند


اهدای اعضای بدن دانش آموز شهرستان بافت به بیماران نیازمند

اعضای بدن یاسمن کهوری زاده دانش آموز پایه ششم دبستان بنت الهدی شهرستان بافت با رضایت خانواده اش به چند بیمار نیازمند پیوند، اهدا شد و به آنها حیاتی دوباره بخشید.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، یاسمن کهوری زاده دانش آموز پایه ششم دبستان بنت الهدی بافت که به دلیل مرگ مغزی چند روزی را در کما به سر می برد، متاسفانه پس از تلاش ناکام پزشکان، روز چهارشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰ در بیمارستان افضلی پور کرمان دار فانی را وداع و دردی جانکاه بر دلها نشاند.

خانواده محترم یاسمن کهوری زاده با اهدای اعضای بدن فرزند عزیزشان به بیماران نیازمند، جانی تازه به زندگی چند انسان دیگر بخشیدند.

پیکر این دانش آموز عزیز، پس از اتمام مراحل اهدای عضو به بیماران نیازمند، روز پنجشنبه چهارم آذر ماه جاری برای همیشه در بهشت زهرای بافت، آرامگاه ابدی خود در خاک آرمید.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، درگذشت این دانش آموز عزیز را که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری نمود و هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند است، به خانواده محترم ایشان و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان به ویژه مردم شریف شهرستان بافت تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحومه مغفوره و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان خواستار است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت