شلیک پلیس به خودروی قاچاقچیان مواد مخدر در جاده قلعه گنج - کهنوج


شلیک پلیس به خودروی قاچاقچیان مواد مخدر در جاده قلعه گنج - کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج گفت: در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان هرمزگان همراه بود از یک دستگاه خودروی پژو، 233 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حیدر احمدیوسفی اظهار کرد: ماموران پلیس استان هرمزگان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق متوجه شدند چند قاچاقچی در حال انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از سمت شهرستان قلعه گنج به سمت کهنوج هستند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس شهرستان کهنوج طی یک عملیات ضربتی در چند نقطه از محور مواصلاتی حد فاصل این دو شهرستان، مستقر و به محض مشاهده خودروی مورد نظر به آن دستور ایست دادند اما راننده آن با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرساز از محل متواری شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج بیان کرد: ماموران نیز به منظور جلوگیری از وقوع حادثه برای دیگر خودروهای عبوری این محور و عکس العمل سریع و شلیک دقیق به لاستیک ها، این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲۳۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس همچون این عملیات ضربتی و غافلگیر کننده با تسلط و اشرافیت اطلاعاتی بر فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش