پیشرفت 70 درصدی ساخت خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش بوده است


پیشرفت 70 درصدی ساخت خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش بوده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و نقش آن در توسعه همه جانبه جامعه خواستار تلاش لازم برای اتمام سریع تر ساختمان در دست اجرای خانه مطبوعات این استان شد.

سید جواد هاشمی درحاشیه بازدید از ساختمان طرح در دست اجرای خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد ، پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی طرح را رضایتبخش خواند و افزود: کمتر پروژه ای در استان وجود دارد که با این مدت کم به وضعیت فعلی برسد.

وی اظهارکرد: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و نقش رسانه به عنوان استوانه و شاهرگ حیاتی میان مردم و بدنه اجرایی دولت تمام تلاش های لازم را برای اتمام این طرح مهم فرهنگی خواهم داشت.

وی بیان کرد: پیگیری و رایزنی های های لازم برای تخصیص اعتبار تکمیلی با استاندار انجام خواهد شد.

علی شهابی نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام گزارشی از وضعیت پروژه، گفت: این طرح در زمان استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد. سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص نقد به این پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: امسال هم با دیوار کناری آن ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد که این مبلغ هم ۱۰۰ درصد تخصیص داده شده است. تنها پروژه ای که در استان در کوتاه ترین زمان ممکن به این مرحله رسیده ساختمان خانه مطبوعات استان بوده است. به این پروژه توجه ویژه ای شده و تلاش شد در کمترین زمان به این مرحله برسد تا هدیه ای به خبرنگاران باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص ۱۰۰ درصد یافته است.

شهابی نسب با اشاره به زیربنای ۲۵۰متر مربعی این پروژه ادامه داد: اعتبارات امسال ۱۰۰ درصد تخصیص یافته و چنانچه روزنه ای باشد کمک خواهیم کرد تا پروژه هر چه سریع تر تحویل خبرنگاران داده شود.

به گزارش ایسنا، همچنین محمد علی پیر سبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن تشریح وضعیت پروژه از آغاز تاکنون، خواستار مساعدت لازم برای اتمام این پروژه شد.

گفتنی است که ساختمان خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد در هفدهم خرداد ماه سال گذشته با حضور حسین کلانتری استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد و مقرر شده بود که در پایان سال ۹۹ این پروژه به عنوان هدیه دولت به خبرنگاران استان تحویل داده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان