کسب یک مدال طلا و یک برنز تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان کهگیلویه و بویراحمد


کسب یک مدال طلا و یک برنز تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از درخشش و کسب دو مقام طلا و برنز تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، آرمــان حاتــمی گفت: مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز در شهر کرج روزهای ۵تا ۷آذرماه برگزار شد.

وی اظهارکرد: این مسابقات با شرکت ۳۱ ۳۱ استان و ۱۳۱ دوچرخه سوار برگزار شد .

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب یک مقام اولی و مدال طلا و یک مقام سومی و مدال برنز در این رقابتها خبر داد و اظهارکرد: در این مسابقات محسن ویسان در تایم تریل انفرادی به مقام اول و مدال طلا و عبدالرحیم براتی در ماده کریتریوم (استقامت) به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

حاتمی در خصوص نفر ات برتر این مسابقات تصریح کرد: در تایم تریل انفرادی محسن ویسیان از استان کهگیلویه و بویراحمد به مقام قهرمانی رسید و سهراب پیلتن از استان فارس دوم و امید اسفندیاری از استان تهران سوم شد.

گفتنی است که در ماده استقامت، احمد صیفی از استان همدان به مقام نخست رسید ، وحید لطفی از استان تهران دوم شد و عبدالرحیم براتی از استان کهگیلویه و بویراحمد مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا