احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی


احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی

فرمانده سپاه قدس گیلان، از احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی خبر داد و گفت: کنگره میرزا سال آینده برگزار خواهد شد.

سردار محمد عبدالله پور در مراسم «روایت جنگل» که با محوریت رونمایی از محصولات چندرسانه ای یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور فعال و پرقدرت جوانان در عرصه های فضای مجازی، اظهار کرد: جوانان انقلابی در بسیاری از حوزه ها وارد فضای مجازی شدند و دست دشمن را کوتاه کرده اند.

وی میرزا کوچک جنگلی را نماد ایستادگی در مقابل دشمن دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد ایمان و ایثار و شجاعت رزمندگان بودیم که از نظام سلطه تا بن دندان مسلح که برای نابودی انقلاب آمده بود، نترسیدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، ریشه رشادت های رزمندگان گیلانی را در نهضت میرزا دانست و عنوان کرد: استان گیلان با وجود فاصله هزار کیلومتری از جبهه ۳۰ هزار شهید و جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده که مایه شگفتی است، زیرا رزمندگان ما از نسل میرزا بودند.

سردار عبدالله پور، با بیان اینکه جوانان با تولید محصولات چندرسانه ای بعد از صد سال از شهادت میرزا نهضت و فرهنگ او را زنده کردند، گفت: متاسفانه نتوانستیم آنگونه که شایسته است میرزا کوچک را در استان و کشور و جهان مطرح کنیم.

وی یکی از عوامل ناتوانی مسئولان در انجام امور را عدم اعتماد به جوانان دانست و یادآور شد: قرار بود کنگره میرزا کوچک جنگلی امسال برگزار شود، اما این هماهنگی در مسئولان وجود نداشت و لذا سال آینده کنگره مذکور را برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان، جنگ را یکی از پیچیده ترین امور دنیا دانست و اضافه کرد: اگر دنبال فرهنگ دفاع مقدس نرویم نمی توانیم کشور را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد قدرت نظامی دنیا در اختیار آمریکاست، عنوان کرد: با این وجود شهدا و رزمندگان ما دشمن را شکست دادند و لذا در عرصه فرهنگی هم باید از همه امکانات خودمان برای عقل راندن دشمن استفاده کنیم.

سردار عبدالله پور، از احداث یادمان در محل شهادت میرزا کوچک جنگلی خبر داد و خاطرنشان کرد: کار برای خدا ماندگار می شود و امام خمینی(ره) مظهر کار خدایی است و این حقیقت را در سال های جنگ شاهد بودیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به تلاش آمریکا برای از بین بردن انقلاب از طریق صدام، گفت: امروز نیز داعش آمریکایی را ساختند تا اسلام و انقلاب را از بین ببرند، اما کار برای خدا با توطئه دشمن از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟