سوارکردن 4 سرنشین در تاکسی‌های همدان غیرقانونی است


سوارکردن 4 سرنشین در تاکسی‌های همدان غیرقانونی است

قصه پرتکرار نارضایتی از سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها با ظهور کرونا رنگ و بوی دیگری نیز گرفت، تجمع در محیطی بسته و کوچک باعث شد تا مسئولان امر تصمیم بگیرند در ازای کاهش تعداد سرنشینان،قیمت را افزایش دهند.

به گزارش ایسنا، از روز شنبه ششم آذرماه و همزمان با افزایش حداقل 50 درصدی قیمت نان در همدان، برخی از رانندگان تاکسی شروع به ناسازگاری کرده و به بهانه کم بودن قیمت کرایه‌ها در این شهر، تعداد سرنشینان را به حالت قبل تغییر دادند و باعث نارضایتی شهروندان شدند.

این دسته از رانندگان بدون ترس و واهمه به هر فرد اعتراض کننده می‌گویند از "ماشین من پیاده شو" یا "برون تاکسیرانی اعتراض کن"، البته اعتراض به تاکسیرانی نیز به علت حواله شدن به تنظیم گزارش کتبی، شهروندان را بی پاسخ می‌گذارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان به ایسنا، گفت: سرنشین تاکسی‌های درون شهری همانند قبل باید سه نفر باشد و سوارکردن چهار سرنشین غیرقانونی است.

محمود حضرتی با اشاره به اینکه همشهریان می‌توانند اینگونه تخلفات را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند، اظهار کرد: در روزهای گذشته دو شکایت متضاد در این رابطه داشتیم که در یکی سرنشین چهارم مایل به سوار شدن بود و دیگری عکس این بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از مردم تقاضا می‌کنیم تا رسیدن مصوبه جدید این موضوع را رعایت کنند، افزود: تاکنون در رابطه با این تخلف با ۳۰۰ راننده برخورد شده و خودروهای آنها چند روز متوقف شده‌ است.

حضرتی در پایان تصریح کرد: طی روزهای گذشته مکاتباتی با ستاد کرونا داشتیم و درخواست کردیم اگر در تعداد سرنشینان تاکسی‌ها تغییری رخ داده به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید