میزان زکات جمع آوری شده در استان زنجان 38 درصد رشد یافت


میزان زکات جمع آوری شده در استان زنجان  38 درصد رشد یافت

زنجان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 35 میلیارد و 425میلیون تومان زکات واجب و مستحبی مردم استان زنجان جمع آوری شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، با رشد 38 درصدی، 130 درصد تحقق برنامه داشته است.

هدایت صفری، روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به حرکت جهادی و روحیه انقلابی امدادگران بسیجی افزود: زکات جمع آوری شده در استان، در سایه تلاش، همت جهادی و تفکر بسیجی امدادگران این نهاد، انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰مرکز نیکوکاری محله محور و مسجد محور با نظارت کمیته امداد استان زنجان فعالیت می کنند، تصریح کرد: ۱۷مرکز بصورت تخصصی در حوزه زکات مشغول خدمت هستند و برنامه ریزی شده است که تعداد مراکز نیکوکاری تخصصی زکات تا پایان سال به ۲۲مرکز افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، پرداخت زکات را امری نیکو، واجب و مهم برشمرد و افزود: زکات علاوه بر حل مشکلات زندگی فقرا و مستمندان، باعث ایجاد امنیت اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت اقدامات بسیج هم گفت: به فرموده رهبری بسیج از اول در میدان عمل است و دست بسیجی، گره گشا بوده و تفکر بسیجی هم کلید واژه شکست هر بن بستی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان زنجان نیز با تبریک هفته بسیج روحیه بسیحی را شکست ناپذیر خواند و بر همکاری بیش از پیش جهادگران در حوزه جمع آوری و ترویج فرهنگ پرداخت زکات تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک