دیدن خنده‌های واقعی در «جوکر»


دیدن خنده‌های واقعی در «جوکر»

قسمت اول رئالیتی شو «جوکر» از VOD فیلیمو پخش شده است و اتفاقا با استقبال مخاطبان نیز روبرو شده است؛ استقبال تماشاگری که همراه با شرکت کنندگان این مسابقه از ته دل و واقعی می خندد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قسمت اول رئالیتی شو «جوکر» از VOD فیلیمو پخش شده است و اتفاقا با استقبال مخاطبان نیز روبرو شد؛ به طوری که قسمت نخست این مسابقه توانست در ۱۶ ساعت اولیه انتشار به رکورد بیش از ۱۰ میلیون دقیقه تماشا برسد. البته تجربه ثابت کرده که همواره مخاطبان از قسمت اول یک برنامه فان استقبال می کنند و استمرار این همراهی در قسمت های بعدی، می تواند موفقیت این برنامه را در جذب تماشاگران ثابت کند.

«جوکر» برگرفته از یک بازی معروف جهانی است که چند هنرمند، ۶ ساعت در یک خانه کنار هم زندگی می‌کنند و می‌توانند با روش‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏ تا کنون کشورهای ژاپن، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک اقدام به تولید برنامه جوکر کرده‌اند.

حالا این مسابقه برای شروع کار خود سام درخشانی، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان، رضا نیکخواه، امین حیایی، هومن حاجی عبداللهی و امیرمهدی ژوله را دور هم جمع کرده تا در اولین رقابت «جوکر» همدیگر را بخندانند. سیامک انصاری نیز به عنوان میزبان این مسابقه، «جوکر» را هدایت می کند.

به هر شرکت کننده این مسابقه، یک چمدان پول به مبلغ 12.5 میلیون تومان در ابتدا داده می شود و هر فردی که با خندیدن از این مسابقه حذف شود، این پول بین شرکت کنندگان باقی مانده تقسیم می شود تا درنهایت یک نفر به عنوان برنده، بازی را ترک کند و مبلغ 100 میلیون تومان را به خانه ببرد؛ در آخر نیز یک نفر از طرف میزبان مامور می شود تا نفر برنده را بخنداند و در صورت نخندیدن، 50 میلیون دیگر نصیب فرد برنده خواهد شد.

دیدن خنده‌های واقعی در «جوکر»

سیامک انصاری با دادن توضیحات و مقررات «جوکر» به شرکت کنندگان، به آنها این نکته را عنوان می کند که عوامل تهیه این برنامه در کمپینی حضور دارند که توسط خیرین در مناطق محروم، مدرسه ساخته می شود و به همه جمع این پیشنهاد را می دهد که شخص برنده «جوکر» می تواند مبلغ نهایی خود را به این کمپین هدیه کند تا در ساخت مدرسه سهیم باشد؛ نکته ای که می تواند به عنوان الگویی برای چنین برنامه ها و مسابقاتی توصیه شود.

اساسا تهیه و تماشای چنین برنامه ای در شرایط کرونایی که جامعه و مردم ما مدت هاست که با استرس، نگرانی و در مرحله غم انگیزتری با داغ از دست دادن عزیزانشان بر اثر کرونا مواجه هستند، می تواند حتی در لحضاتی اندک، باعث از یاد رفتن این همه درد و اندوه شود و این خود دست آوردی مهم به لحاظ روانشناسی و جامعه شناسی مردمی است.

به لحاظ استاندارد و کیفیت برنامه نیز، حداقل در قسمت اول، بیننده به این نتیجه خواهد رسید که با برنامه ای بی کیفیت و وقت تلف کن روبرو نیست و تلاش عوامل برنامه بر این بوده تا یک رئالیتی شو جذاب و فان تحویل مخاطب دهند؛ تماشاگری که پیش از این با پخش چنین برنامه هایی نظیر «شب های مافیا و شام ایرانی» آشنایی دارد و برای اینکه اعتماد مخاطبانی که از دیدن این برنامه ها راضی نبودند، مجددا جلب شود، عوامل «جوکر» کار سختی پیش رو دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا