فرماندار: بسیج بر قیمت کالاهای اساسی بازار کنگاور نظارت می‌کند


فرماندار: بسیج بر قیمت کالاهای اساسی بازار کنگاور نظارت می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و قیمت ها در این شهرستان به کار گرفته می‌شود.

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» روز دوشنبه در نشست توجیهی اصناف کنگاور در سرسرای علامه طباطبایی این شهرستان اظهار داشت: نیروهای بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در شرایط سختی همچون هشت سال جنگ تحمیلی، سیل، زلزله و اپیدمی های مختلفی از جمله کرونا به میدان آمده و با کمک به سازمان‌های متولی امر زمینه حل مشکلات و آرامش عمومی مردم را فراهم کرده‌اند.

فرماندار کنگاور افزود: نیروهای بسیج این بار نیز در زمینه نظارت بر بازار کالاهای اساسی در کنگاور همکاری خواهند کرد.

الماسی با بیان اینکه این برنامه در پی انعقاد تفاهم نامه تقویت بازرسی میان معاون اول ریاست جمهوری و رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور استفاده از توان نیروهای بسیج در کنترل و نظارت بر بازار انجام شده است گفت: هدف از نظارت ویژه، بررسی قیمت‌ها، جلوگیری از دپو کالاها و اقلام ضروری و پایش عملکرد فعالان اقتصادی در سطح بازار است.

وی گفت: متاسفانه باوجود تحریم های شدید و سختی معیشت مردم، برخی ها نیز به دنبال سواستفاده برای کسب منفعت های کلان هستند که همکاری ادرات صمت و جهاد کشاورزی با بسیج در جهت برخورد با سودجویان، کم فروشان و گران فروشان لازم و ضروری است.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه ورود بسیج به نظارت بر قیمت گذاری ها باید با برنامه باشد که مردم تاثیر عملی آن را به صورت ملموس احساس کنند، تاکید کرد: بدون شک، نظارت بسیج مردمی، بهترین اهرم بازدارنده و برخورد با متخلفان است و می تواند به مهار قیمت ها کمک کند.

«محمد مخبر» معاون اول رییس جمهوری چند روز پیش در نشست مشترک با رییس سازمان بسیج مستضعفین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اعلام کرد دولت به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌های بسیج است.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی