نویدکیا: شهباززاده از خودگذشتگی کرد


نویدکیا: شهباززاده از خودگذشتگی کرد

رکنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: چون او سال قبل آقای گل شد و بهترین بازی‌ها را برای ما انجام داد، اما او از خودگذشتگی کرد.

به گزارش رکنا، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بازی تاکتیکی خوبی بود، مخصوصاً برای هوادارانی که بازی را از خانه‌های خود تماشا می‌کردند. نیمه اول تقریباً شرایط برابر بود و هر دو تیم درحال آنالیز یکدیگر بودند. قبل از اینکه به گل برسیم بازی معمولی ارائه کردیم و پس از آن شرایط ما متفاوت شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم نساجی می‌خواست از ما امتیاز بگیرد و به همین دلیل فضاهای خیلی خوبی در اختیار ما قرار دارد. سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم، اما قدر موقعیت‌ها را ندانستیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نساجی در هفت بازی اخیری که انجام دادیم تنها تیمی بود که توانست به مدافعان ما فشار وارد کند و این موضوع قابل احترام است. نکته آخر هم اینکه مقداری در نیمه دوم نظم تاکتیکی ما بهم ریخت. درست است که 2 بر صفر پیروز شدیم و باید خوشحال باشم، اما چون در مقاطعی از بازی منظم نبودیم شرایط برایم سخت است. در طول هفته باید درخصوص این موضوع صحبت کنیم، چون نباید فرصت‌ها را به راحتی از دست بدهیم و مدافعان مرکزی تحت فشار قرار بگیرند. اگر بتوانیم بازهم منظم باشیم، بازی بهتری ارائه خواهیم کرد.

نویدکیا درمورد عملکرد مغانلو، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم درمورد شهریار صحبت کنم، ابتدا باید در مورد سجاد شهباززاده حرف بزنم. چون او سال قبل آقای گل شد و بهترین بازی‌ها را برای ما انجام داد، اما او از خودگذشتگی کرد و در حال حاضر به عنوان وینگر در تیم بازی می‌کند و دیگر مهاجم هدف نیست. درک می‌کنم که او ممکن است موقعیت‌های کمتری داشته باشد. شهریار در بازی‌های قبل هم تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت، اما فرصت زیادی پیدا نمی‌کرد.

وی افزود: او در بازی گذشته فرصت‌های خوبی داشت که از آنها استفاده نکرد. امروز شرایط تغییر کرد و به خوبی از موقعیت‌ها سود برد. ضمن اینکه او چند فرصت دیگر هم داشت که از او توقع داریم بازهم بهتر باشد. او از بازیکنان سطح بالا است و من خیلی خوشحالم که چنین مهاجمان یا وینگرهایی دارم. شک ندارم که آنها هفته به هفته بیشتر به تیم کمک خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید برای بقیه مهم این باشد که مهاجم فقط گلزنی کند، اما برای ما نکات دیگری مهم است که بازیکنانم به درستی آنها را اجرا می‌کنند. اگر در فرصت مناسب قرار بگیرند قطعاً گلزنی هم خواهند کرد. شرمنده مردم شهرم هستم و تلاش می‌کنم با کمک تمام بازیکنان نتایجی بگیریم که کمی آنها را خوشحال کنیم.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی