فعال کردن ظرفیت‌های خفته مهمترین مسوولیت استانداران است


فعال کردن ظرفیت‌های خفته مهمترین مسوولیت استانداران است

بیرجند - ایرنا - وزیر کشور گفت: حفظ همبستگی و فعال کردن ظرفیت‌های خفته در استان و هم جهت کردن آنها مهمترین مسوولیت استانداران است.

"احمد وحیدی" روز دوشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: استانداران مسوولیت‌های مختلفی برعهده دارند که مهمترین مسوولیت آنان حفظ دفاع و همبستگی و فعال کردن ظرفیت‌های خفته در استان و هم جهت کردن آنها، تهیه طرح پیشرفت استان و حرکت بر مدار پیشرفت استان با جمع تمام توانمندی‌های بخش خصوصی و آحاد مردم همراه با فسادستیزی، مردم‌داری و اخلاق‌مداری است.

وی گفت: استان خراسان جنوبی ویژگی‌های منحصر به‌فرد دارد و ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی و فرهنگی از خراسان جنوبی یک استان ویژه می‌سازد که پشتکار و پیگیری مردم به اضافه توجهات دولت ان شاء الله نتیجه‌اش این خواهد شد که مشکلات استان با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

وزیر کشور ادامه داد: طبیعتا وظیفه وزارت کشور این است که به دنبال تامین تجهیزاتی باشد که برای کل کشور دنبال می‌کند و خراسان جنوبی هم یکی از استان‌هایی است که وقتی نیازمندی‌هایی دارد، وزارت کشور موظف است برای رفع این نیازها اقدام کند.

وزیر کشور ظهر امروز (دوشنبه) به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند وارد مرکز این استان شد و پیش از این مراسم بدو ورود به بیرجند با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

"جواد قناعت" که در جلسه چهارشنبه سوم آذر ماه هیات وزیران به عنوان نهمین استاندار خراسان جنوبی رای اعتماد گرفت، امروز (هشتم آذر) با حضور وزیر کشور در بیرجند معرفی شد و رسما آغاز به کار کرد.

همچنین در این آیین از "حمید ملانوری" استاندار سابق خراسان جنوبی که از آبان سال گذشته تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت، قدردانی شد.

حضور در یادواره سردار سرلشکر شهید حاج محمدناصر ناصری و مجاهدین بدون مرز خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک روزه به این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی