آموزش ترفندهای کریر مود فیفا 22


آموزش ترفندهای کریر مود فیفا 22

بخش Career Mode فیفا همیشه مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است. ساخت یک تیم قدرتمند، فانتزی جذابی است که می‌تواند گیمرها را به وجد بیاورد. ترفندهای کریر مود فیفا 22 تجربه این بخش را لذتبخش می‌کند و بازیکنان شرایط بهتری در مسابقات خواهند داشت. ترفندهای کریر مود فیفا 22 بخش Career Mode یکی از جذاب‌ترین […]

ترفندهای کریر مود فیفا ۲۲

بخش Career Mode یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های فیفا است. در این بخش گیمرها تیم مورد نظر خود را می‌سازند، مدیریت می‌کنند و با شرکت در لیگ‌ها تیم خود را رشد می‌دهند. در واقع مدیریت کامل یک تیم باشگاهی برعهده گیمرها قرار می‌گیرد.

از آنجایی که همه افراد دوست دارند روند مدیریت یک تیم را بدانند، بخش کریر مود بازی فیفا ۲۲ توانسته این علاقه کاربران را به خوبی پوشش دهد. شرکت الکترونیک آرتز هر ساله ویژگی‌های جدیدی را به این بخش اضافه می‌کند تا تنوع مدیریت تیم بیش از پیش شود.

برای مدیریت درست و اصولی تیم فوتبال، باید به یکسری نکات توجه کرد. ترفندهای کریر مود فیفا ۲۲ می‌تواند مهارت گیمرها را با در این بخش افزایش دهد. در ادامه به آموزش این ترفندها می‌پردازیم.

آموزش ترفندهای کریر مود فیفا 22ایجنت‌ها نقش مؤثری در تیم دارند

با ایجنت‌ها رایگان امضا کنید

ایجنت‌ها نقش مهمی در تیم ایفا می‌کنند. آنها پل ارتباطی مدیریت تیم با بازیکنان هستند. همچنین، وظیفه خرید بازیکنان را برعهده دارند. بنابراین،‌ انتخاب یک ایجنت خوب می‌تواند کمک بسزایی در ساخت یک تیم رویایی به شما کمک کند.

ایجنت‌ها هرکدام قیمتی دارند که با پرداخت مبلغ مورد نظر با شما قرارداد می‌بندند. سعی کنید با اینجنت‌های رایگان و آزاد قرارداد امضا کنید. آنها به دنبال بازیکنانی می‌روند که قراردادشان با تیم تمام شده یا به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شوند.

این کار باعث می‌شود بازیکنان با کیفیتی را به خدمت بگیرید. همچنین، برای عضویت آنها هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. ناگفته نماند، ایجنت‌ها بر اساس نیاز پست‌های تیم شما اقدام به جذب بازیکن می‌کنند.

آموزش ترفندهای کریر مود فیفا 22بازیکنان قرضی بسیار مفید هستند

از بازیکنان قرضی استفاده کنید

بازیکنان قرضی فوتبالیست‌هایی هستند که توسط تیم‌ها برای مدت مشخصی به تیم‌های دیگر قرض داده می‌شوند. این روش برای پرداخت هزینه‌ کمتر و متناسب با نیاز تیم‌ها انجام می‌شود. بنابراین، اگر نیاز به یک بازیکن کلیدی دارید و پول کافی برای هزینه ندارید، روی بازیکنان قرضی حساب کنید.

بر اساس نیاز تیم خود، بازیکنان با کیفیت و کمتر بازی داده شده را از تیم‌های دیگر قرض بگیرید. جالب است بدانید، اگر از بازیکن قرضی راضی بودید، شما می‌توانید قرارداد آنها را دائمی کنید. این کار در رشد و پیشرفت بازیکن بسیار مؤثر خواهد بود.

آموزش ترفندهای کریر مود فیفا 22استعدادهای جوان حکم طلا را دارند

به استعدادهای جوان تیم خود توجه کنید

یکی از بهترین ترفندهای کریر مود فیفا ۲۲، پرورش دادن استعدادهای جوان تیم است. آنها را به خوبی تمرین دهید. پست تخصصی آنها را شناسایی کنید. متناسب با فیزیک بدنی و مهارت‌های او، از استعدادهای بازیکن جوان خود استفاده کنید.

اگر بتوانید بازیکنان جوان را به خوبی رشد دهید، قدرت تیمی شما افزایش پیدا می‌کند. همچنین، سطح بازیکن شما نیز افزایش پیدا می‌کند. پیشرفت بازیکن دو مزیت مهم برای شما دارد. یکی اینکه می‌توانید از مهارت‌های او بهترین بهره را در تیم خود ببرید.

دومین مورد نیز افزایش قیمت بازیکن جوان به عنوان استعداد استثنایی است. با پیشرفت بازیکن، شما می‌توانید بازیکن جوان خود را به تیم‌های بزرگ‌تر بفروشید و کسب درآمد کنید.

آموزش ترفندهای کریر مود فیفا 22مسابقات پیش‌فصل بازیکنان را محک می‌زند

مسابقات پیش‌فصل را جدی بگیرید

قبل از اینکه فصل جدید لیگ فوتبال آغاز شود، تیم خود را بسته‌اید. بازیکنان تیم را به خوبی تمرین داده‌اید و شرایط فیزیکی هرکدام بسیار ایده‌آل است. اما زمانی که لیگ شروع می‌شود، به موفقیت چندان زیادی نمی‌رسید.

دلیل این مشکل این است که تیم شما قبل از شروع مسابقات، محکی جدی نخورده است. مسابقات پیش‌فصل برای پیدا کردن ایرادات فنی تیم است. این مسابقات را جدی بگیرید و توان تیمی خود را محک بزنید. با شرکت در این رقابت‌ها، به مرور کیفیت تیم شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

آموزش ترفندهای کریر مود فیفا 22بازیکنان اضافی را بفروشید

بازیکنان بلا‌استفاده را بفروشید

یکی از ترفندهای کریر مود فیفا ۲۲، انسجام تیمی است. شما باید تیمی منسجم و یکدست را راهی مسابقات کنید. بازیکنانی که در تیم بدون استفاده هستند و کیفیت پایینی دارند را بفروشید. فروش آنها برای درآمدزایی و فرصت بازیکنان باکیفیت‌تر بسیار کاربردی است.

اگر بازیکنان شما قرارداد طولانی مدت دارند، آنها را تا پایان فصل به دیگر تیم‌ها قرض دهید. نگهداشتن بازیکنان بی‌کیفیت به مرور روی روند تیمی شما نیز تأثیر منفی خواهد گذاشت.

نظر شما درباره ترفندهای کریر مود فیفا ۲۲ چیست؟ آیا شما از نکات دیگری نیز استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است