فیلم 6 شگرد حیرت انگیز برای قاچاق مواد مخدر در تهران / واقعا باورنکردنی


فیلم 6 شگرد حیرت انگیز برای قاچاق مواد مخدر در تهران / واقعا باورنکردنی

حوادث رکنا: قاچاقچیان مواد مخدر از شگردهای خاصی برای انتقال مواد مخدر استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به رکنا گفت: این روزها قاچاقچیان مواد مخدر از شگردهای خاصی برای جابجایی و قاچاق مواد مخدر استفاده می کنند اما این را قاچاقچیان مواد مخدر باید بدانند که پلیس همیشه یک قدم از آنها جلوتر است.

قاچاق شیشه با قالیچه آغشته به مواد

وی افزود: یکی از شگردهای قاچاقچیان مواد مخدر قاچاق مواد روانگردان شیشه از طریق قالیچه فرش است که قاچاقچیان با آغشته کردن قالیچه فرش به مواد مخدرشیشه و از طریق پست این مواد خانمان سوز را به کشورهای اروپایی قاچاق می کنند.

فیلم 6 شگرد حیرت انگیز برای قاچاق مواد مخدر در تهران / واقعا باورنکردنی

کاپشن های تریاکی

سرهنگ حسنوند ادامه داد: یکی دیگر از شگردهای قاچاقچیان مواد مخدر جاسازی آن در کاپشن های زمستانی است که یک باند با جاسازی تریاک در لایه های کاپشن و آغشته کردن کاپشن به تریاک، مواد مخدر را به کشورهای اروپایی منتقل می کردند.

وی افزود: تعداد 12 کاپشن آغشته به تریاک که مجموع مواد کشف شده از آن 12 کیلو بود از این باند کشف شد.

مربای آلبالو با طعم شیشه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر از هر شیوه و شگردی برای انتقال مواد مخدر استفاده می کنند و در این شیوه قاچاقچیان مواد روانگردان شیشه را داخل شیشه های مربای آلبالو جاساز کردند که ماموران با اقدامات پلیسی موفق به کشف این مواد مخدر و دستگیری 2 متهم پرونده شدند.

مغز بادام تریاکی

فیلم 6 شگرد حیرت انگیز برای قاچاق مواد مخدر در تهران / واقعا باورنکردنی

وی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر تریاک را با روکش های خاص که شبیه به بادام می شود به کشورهای اروپایی منتقل می کردند که از یک باند 2 نفره 110 کیلو تریاک شبیه به بادام کشف شد.

جاسازی تریاک در دیس

سرهنگ حسنوند گفت: همانطور که مشاهده می کنید قاچاقچیان، مواد مخدر تریاک را در لایه های میانی دیس جاساز کرده اند که در یک از این دیس ها بین 500 گرم تا یک کیلو تریاک جاساز شده است.

وی افزود: این دیس های تریاک از طریق پست به کشورهای اروپایی منتقل می شود که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف و دستگیری متهمان این پرونده پیچیده شدند.

قاب عکس های شیشه ای

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر شیشه به کشورهای اروپایی و آمریکایی از جاسازی مواد مخدر شیشه در قالب یک قاب عکس استفاده می کردند که این باند دستگیر شدند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 91.47M | مدت زمان ویدیو: 00:12:27

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت