با دشمن نباید مسامحه کرد


با دشمن نباید مسامحه کرد

وزیر کشور با بیان اینکه با دشمنان نباید مسامحه کرد و همواره باید آماده مقابله با آنها بود، گفت: دشمن به دنبال تضعیف رمز و راز ماندگاری ملت ایران است که باید هوشیار بود.

احمد وحیدی، امشب ۸ آذر در یادواره سرلشکر شهید حاج محمدناصر ناصری و مجاهدان بدون مرز استان خراسان جنوبی در بیرجند اظهار کرد:دشهدا زنده و در ملکوت حاضر هستند و شهید در دامنه فضل خداوند قرار گرفته است و از مرحله مرگ گذشتند و حیات پیوسته دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: باید معرفت خود نسبت به شهدا افزون کنیم و به آنان مستمسک شویم تا بتوانیم راه نورانی آنان را طی کنیم.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه امروز بشارت شهدا به ما می رسد گوش شنوا می خواهد که بشنویم، افزود: شهید حیات بخش است و جامعه ما سرزنده است چون در آن یاد شهیداست.

وحیدی با اشاره به اینکه جامعه نیاز به حیات دارد و آن را از شهید می گیرد، گفت: خط شهادت یک نقطه نیست بلکه یک جریان و تاریخ است و ما مفتخریم که در مسیر این تاریخ باشکوه که از کربلا شروع می شود قرار گرفتیم که انسان ساز است.


وی ادامه داد: اگر جامعه ما امروز تاب آوری بالایی دارد و پنجه در پنجه قدرت های دنیا افکنده چون از مکتب شهدا درس می گیرد؛ شهادت راه تعالی انسان است؛ شهدای که امروز مراسم یادواره برای آنان برگزار شده فضیلت شهادت و مهاجرت در راه خدا را دارند.

وحیدی با بیان اینکه سرلشکر شهید محمدناصر ناصری ویژگی های ممتازی داشت که با همه وجودش در خدمت ملت افغانستان بود، عنوان کرد: این شهید بسیار دغدغه مشکلات مردم افغانستان را داشت و برای حل اختلافات جریانات مجاهد این کشور نقش میانجی گرانه و مصلحانه ای را ایفا می کرد.

وی با اشاره به نقش شهید ناصری در انسجام مجاهدان افغانستانی، گفت: اگر شهید به عافیت فکر می کرد می توانست در افغانستان نماند اما با شجاعت تا آخرین لحظه در کنار ملت افغانستان ماند.

وزیر کشور به تجاوز امریکا به افغانستان اشاره و تصریح کرد: امریکا تلاش کرد تا ضدیتی که مردم افغانستان با جریان استکبار داشتند را با جنگ نرم از بین ببرند تا این کشور را غارت کنند.

وحیدی با بیان اینکه برخی افراد در داخل ایران می خواهند دشمن را تطهیر و دوست جلوه دهند، افزود: خداوند می‌فرماید شیطان دشمن شماست پس او را دشمن بدانید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است