نفرات برتر مسابقات اسکیت هنری استان کرمانشاه معرفی شدند


نفرات برتر مسابقات اسکیت هنری استان کرمانشاه معرفی شدند

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات اسکیت هنری قهرمانی استان در بخش دختران روز دوشنبه به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید و نفرات برتر این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف معرفی شدند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مسابقات اسکیت هنری در ۲ سطح پایه مبتدی و تخصصی هنری با حضور ۶۰ شرکت کننده در شهر کرمانشاه برگزار شد.

در مسابقات اسکیت هنری پیشرفته و رقابت های رده سنی زیر ۹سال مهنیا یوسفی، آذین جمشیدی و آریسا رشیدپور به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی ۹ تا ۱۲سال نیز الینا ارزانی پور، رستا مظفری و نفس تالشی نیز به ترتیب عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.

مسابقات رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز با قهرمانی ستایش پاد، نایب قهرمانی ستایش خوش اندام و سارینا خزائی و کسب مقام سوم طنین صالحی و دینا یزدان بخش همراه بود.

در رده سنی بزرگسالان نیز تارا صیدی و یاسمن فرزایی مشترکا مقام اول را کسب کردند، باران بزرگی نایب قهرمان شد و شکیبا آتش بهار نیز عنوان سوم را بدست آورد.

در مسابقات بخش اسکیت مبتدی و رده سنی خردسالان گندم یزدان پرست، حنا چهری و آوین کیهانی اول تا سوم شدند و در رده سنی نونهالان نیز ضحا باقری، السا عبدالهی و نیکا کاملی به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسابقات رده سنی نوجوانان هم با قهرمانی نیلوفر رحیمی، نایب قهرمانی هانا سهرابی و عنوان سومی نازنین زهرا احمدی همراه بود.

در گروه اسکیت هنری سطح مقدماتی و در رده سنی زیر ۱۲سال آرشیدا فلاحی، مانیا فتاحی و درسا پورنجف و در رده سنی بالای ۱۲سال نیز اوین مرادی، رعنا کرج و زهرا باقری به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش پسران و گروه اسکیت هنری، امیرعلی ارزانی پور در سطح پیشرفته و امیرعلی سوادی در سطح مقدماتی عناوین قهرمانی را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام