10 گوشی پرطرفدار هفته (8 آذر ماه)


10 گوشی پرطرفدار هفته (8 آذر ماه)

2 گوشی جدید به فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته وارد شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته، Xiaomi Redmi Note ۱۱ Pro کماکان صدرنشین است و جایگاه نخست هفته قبل خود را حفظ کرده است.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۵۲s ۵G نیز رده دوم هفته قبل خود را حفظ کرده و بالاتر از گوشی هوشمند Apple iPhone ۱۳ Pro Max در جدول ایستاده است. آیفون ۱۳ پرو مکس از رده پنجم به رده سوم صعود کرده است.

گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۰ Pro نیز که دست بردار فهرست پرطرفدار‌ها نیست و مدت‌ها است که در این جدول حضور دارد مجددا در فاز صعودی قرار گرفته و از رده هفتم به رده چهارم رسیده است.

این صعود ۳ پله‌ای را گوشی Galaxy S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ نیز تجربه کرده و از رده هشتم به رده پنجم رسیده است. گوشی هوشمند Redmi Note ۱۱ ۴G شیائومی نیز به تازگی وارد فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته شده، در رده ششم جای گرفته است.

گوشی Galaxy A۱۲ سامسونگ نیز با صعودی ۲ پله‌ای از رده نهم به رده هفتم رسیده است و Xiaomi Poco X۳ Pro نیز از رده دهم هفته قبل به رده هشتم دست یافته است.

دیگر گوشی تازه وارد جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته Google Pixel ۶a است که در بدو ورود در رده نهم و بالاتر از گوشی +Xiaomi Redmi Note ۱۱ Pro قرار گرفته است.

10 گوشی پرطرفدار هفته (8 آذر ماه)

10 گوشی پرطرفدار هفته (8 آذر ماه)

10 گوشی پرطرفدار هفته (8 آذر ماه)

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (یکم آذر ماه)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟