نیروهای انقلابی در رفع مشکلات مردم مسوول هستند


نیروهای انقلابی در رفع مشکلات مردم مسوول هستند

شهرکرد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرکرد با بیان اینکه نیروهای انقلابی در رفع مشکلات مردم مسوول هستند، گفت: پیگیری برای استفاده و بهره‌مندی از توان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با هدف خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرهنگ پاسدار کرم نظری در نشست با اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بسیجیان و نیروهای انقلابی، دغدغه خدمت‌رسانی به مردم را دارند و به‌همین منظور نمی‌گذارند مردم ناامید شوند.
وی با قدردانی از همراهی شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد افرود: بسیج دغدغه خدمت به مردم را همچون شهرداری‌ها دارد و این دغدغه‌مندی در شهرکرد به‌عنوان پیشانی چهارمحال و بختیاری بیشتر است.
نظری تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و کارگروه‌های بسیج با مدیریت شهری مرکز چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح‌های عمرانی مانند زیرگذر و روگذر میدان معلم و چهارراه آیت‌الله طالقانی، المان‌های شهری و تکمیل کمربندی جنوبی شهرکرد آماده همکاری هستند.
وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء طرح‌های شهری را با کیفیت بالا و کمترین هزینه انجام می‌دهد و تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری آن، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی می‌کند.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز با گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: انسجام و یکپارچگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی کاهش مشکلات و معضلات شهری را به‌دنبال دارد.
ماشاءالله ایزدی تاکید کرد: امروز بسیج و سپاه پاسداران در کنار تامین امنیت و پاسداری از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، توجه به مناطق محروم، ساخت سالن‌های ورزشی، اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و احداث پایگاه‌های بسیج در مناطق مختلف فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است.
وی با قدردانی از زحمات سپاه و بسیج اظهار داشت: مردم به سپاه پاسداران اعتماد دارند و این اعتماد راه پیشرفت، توسعه و پیروزی را برای ایران اسلامی هموار کرده است.
ایزدی تصریح کرد: مدیریت شهری در خدمت سپاه و بسیج است و با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی به این نهاد انقلابی کمک می‌کند.
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد نیز گفت: افزایش تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و بسیج ضروری است و در این راستا برنامه‌های فرهنگی اثربخشی در مناسبت‌های مختلف با همکاری سپاه و بسیج اجرا خواهیم شد.
اکبر ایازی تاکید کرد: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی فصل مشترک همکاری شهرداری و بسیج است و مدیریت شهری با همکاری نیروهای مردمی بسیج و ظرفیت‌های این نهاد می‌تواند در رفع مشکلات مردم گام‌های موثر و شایسته‌ای بردارد.

ایمان آرش، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به اینکه هرکجا تفکر بسیجی و حضور بسیج داشته است، همراه با موفقیت بوده و این یک افتخار است.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۵۸ با درایت حضرت امام(ره) بسیج ۲۰ میلیونی آغاز به کار کرد که امروز این نهاد مردمی با تدابیر حکیمانه رهبری، مسیر خود را طی می‌کند و این نهاد که یادگار سلحشوران دفاع مقدس است.

در این دیدار با اهداء لوح ،از فرماندهی و معاونت‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...