کمیته تحقیق از حادثه آتش‌سوزی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تشکیل شد


کمیته تحقیق از حادثه آتش‌سوزی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تشکیل شد

اهواز - ایرنا - کمیته تحقیق و بررسی حادثه آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این کمیته تخصصی متشکل از روسا و کارشناسان اداره HSE و واحدهای مرتبط در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، موظف است علل وقوع این حادثه را بررسی کند.

بر اساس این گزارش، در پی حادثه آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، "امیر امیدیان" از کارکنان پیمانکاری این شرکت، مصدوم و در اثر صدمه ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد.

طبق اعلام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، حادثه آتش سوزی در تعمیرگاه ترابری این شرکت ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه ۳۰ آبان‌ماه به وقوع پیوست .

با الحاق چهار ناحیه نفتی؛ لب سفید، قلعه نار، هفتگل و نفت سفید در دی ماه ١٣٧٧ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان به عنوان یکی از شرکتهای فرعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاسیس گردید.

این شرکت که فعالیت های خود را عملا از سال ١٣٧٨ شروع کرده است از قسمت غرب تا ٧٥ کیلومتری پلدختر و از قسمت شرق تا ٢٥ کیلومتری ایذه را شامل می‌شود.
در حال حاضر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان دارای ۱۱واحد بهره برداری، چهار ایستگاه تقویت و تزریق گاز و سه کارخانه نمک زدایی در محدوده‌ای به طول ۴۱۰ کیلومتر می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!