گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در فارس برگزار شد


گردهمایی بزرگ بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در منطقه فارس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده ارشد نظامی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان بسیج در شیراز برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس عصر دوشنبه 8 آذر در گردهمایی بزرگ بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، گفت: بسیج فارغ از جنسیت، شهرت، ثروت و مقام در حقیقت یک تفکّر محسوب می‌شود که در جهان خصوصاً جهان اسلام تأثیرگذار بوده است.

امیر سرتیپ رضایی خاطرنشان کرد: کسانی که دارای تفکّر بسیجی باشند دست در دست هم داده و با نهایت خلوص برای انقلاب و مردم کار می کنند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی جوانان بسیجی در تمامی عرصه های پیش روی انقلاب خاطرنشان کرد: کاری که ورزشکاران و مدال‌آوران بسیجی ما در المپیک انجام دادند و با کسب مقام قهرمانی پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآوردند دست کمی از رشادت‌های بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس ندارد.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری فارس نیز با ابراز خوشحالی و افتخار از حضور در جمع بسیجیان ارتش، گفت: امروز در ارتش ما تخصص و روحیه سلحشوری موج می‌زند و همه دشمنان ایران اسلامی از نگاه مقتدرانه او به وحشت افتاده اند و اخلاص، ایثارگری، ارتباط با مردم، خدمت به مردم، روحیه بسیجی و انقلابی گری در اجزای آن کاملا ملموس و قابل مشاهده است.

اسماعیل محبی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرات خوشی را در ذهن مردم ما ایجاد کرده و شاید گل سرسبد آن در دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید به انقلاب بوده است، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچمداردلاوری و مجاهدت در بین تمامی ارتش های جهان است و اگر ارتش ما که به ظاهر مأموریت اصلی‌اش دفاع سخت از مرزهای کشور است در کوی های سازمانی و بین خانواده‌های کارکنانش بسیج را راه اندازی می‌کند، نشان دهنده این مهم است که عرصهٔ عملیات روانی را به‌خوبی درک کرده و در مسیر امام و انقلاب است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در ادامه این گردهمایی گفت: امام(ره) یک‌سال پس از شروع انقلاب با مدیریت مهدوی و علوی، صبر حسنی و شجاعت حسینی و برنامه های دقیق برگرفته از مکتب اهلبیت(علیهم السلام) فرمان تشکیل بسیج را صادر نموده و به دنیا ثابت کرد که انقلاب ما برگرفته از دین، پشتیبان ما الله است و به حمایت از مستضعفان جهان برخاسته ایم.

حجت‌الاسلام آزادی بسیجی بودن را برای یک مسلمان به منزله وضو گرفتن برای نماز واجب دانست و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی متعلق به پیامبر اکرم(ص) و برگرفته از اسلام و قرآن است که امام راحل به آن جامه عمل پوشاند و هر کسی که خود را مکلف به اجرای احکام اسلامی و الهی میداند باید بسیجی باشد و بسیجی زندگی کند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از میثم دلخانی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک و از بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در شیراز، قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس