گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در فارس برگزار شد


گردهمایی بزرگ بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در منطقه فارس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده ارشد نظامی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان بسیج در شیراز برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس عصر دوشنبه 8 آذر در گردهمایی بزرگ بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، گفت: بسیج فارغ از جنسیت، شهرت، ثروت و مقام در حقیقت یک تفکّر محسوب می‌شود که در جهان خصوصاً جهان اسلام تأثیرگذار بوده است.

امیر سرتیپ رضایی خاطرنشان کرد: کسانی که دارای تفکّر بسیجی باشند دست در دست هم داده و با نهایت خلوص برای انقلاب و مردم کار می کنند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی جوانان بسیجی در تمامی عرصه های پیش روی انقلاب خاطرنشان کرد: کاری که ورزشکاران و مدال‌آوران بسیجی ما در المپیک انجام دادند و با کسب مقام قهرمانی پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآوردند دست کمی از رشادت‌های بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس ندارد.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری فارس نیز با ابراز خوشحالی و افتخار از حضور در جمع بسیجیان ارتش، گفت: امروز در ارتش ما تخصص و روحیه سلحشوری موج می‌زند و همه دشمنان ایران اسلامی از نگاه مقتدرانه او به وحشت افتاده اند و اخلاص، ایثارگری، ارتباط با مردم، خدمت به مردم، روحیه بسیجی و انقلابی گری در اجزای آن کاملا ملموس و قابل مشاهده است.

اسماعیل محبی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرات خوشی را در ذهن مردم ما ایجاد کرده و شاید گل سرسبد آن در دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید به انقلاب بوده است، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچمداردلاوری و مجاهدت در بین تمامی ارتش های جهان است و اگر ارتش ما که به ظاهر مأموریت اصلی‌اش دفاع سخت از مرزهای کشور است در کوی های سازمانی و بین خانواده‌های کارکنانش بسیج را راه اندازی می‌کند، نشان دهنده این مهم است که عرصهٔ عملیات روانی را به‌خوبی درک کرده و در مسیر امام و انقلاب است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در ادامه این گردهمایی گفت: امام(ره) یک‌سال پس از شروع انقلاب با مدیریت مهدوی و علوی، صبر حسنی و شجاعت حسینی و برنامه های دقیق برگرفته از مکتب اهلبیت(علیهم السلام) فرمان تشکیل بسیج را صادر نموده و به دنیا ثابت کرد که انقلاب ما برگرفته از دین، پشتیبان ما الله است و به حمایت از مستضعفان جهان برخاسته ایم.

حجت‌الاسلام آزادی بسیجی بودن را برای یک مسلمان به منزله وضو گرفتن برای نماز واجب دانست و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی متعلق به پیامبر اکرم(ص) و برگرفته از اسلام و قرآن است که امام راحل به آن جامه عمل پوشاند و هر کسی که خود را مکلف به اجرای احکام اسلامی و الهی میداند باید بسیجی باشد و بسیجی زندگی کند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از میثم دلخانی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک و از بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در شیراز، قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟