ورود مدعی العموم به حادثه کشته شدن 2 نفر در آتش سوزی کارگاه قالیبافی زرند


ورود مدعی العموم  به حادثه  کشته شدن 2 نفر در آتش سوزی کارگاه قالیبافی زرند

حوادث رکنا:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند کرمان از ورود دادستانی این شهرستان به حادثه آتش سوزی یک کارگاه قالی بافی و انبار قالی، پنبه و الیاف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، قاضی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اسماعیل بلوچ ‌زاده، در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی در شهر زرند افزود: عصر یک شنبه هفتم آذرماه حریق یک باب مغازه به مرکز پیام آتش ‌نشانی زرند اطلاع داده شده و پس از آن آتش نشانان به محل حادثه عزیمت کرده اند. وی ادامه داد: با وجود تلاش ‌های نیرو‌های امدادی و پزشکی متاسفانه در این آتش سوزی دو نفر از ساکنان طبقه بالای این کارگاه جان باختند و سه نفر با سوختگی بالای ۵۰ درصد به مراکز درمانی منتقل شدند.

حجت‌الاسلام‌ بلوچ ‌زاده تصریح کرد: علت دقیق آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.این مقام قضایی افزود: با توجه به گزارش های مردمی در صحنه، بحث کم کاری آتش نشانی و کمبود امکانات و تجهیزات نیز مطرح است که این موضوع هم در دست بررسی است. وی تاکید کرد:در صورت تایید این موارد و ارتکاب جرم، موضوع از باب ترک فعل توسط دادستانی زرند بررسی می شود.

این مسئول قضایی در پایان هشدار داد: کارگاه ‌های پته و قالی‌ بافی نباید در شهر و مناطق مسکونی باشند و این کارگاه‌ها باید در حاشیه شهر سامان دهی شوند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست