استفاده از نخبگان بسیجی جزو رویکردهای وزارت تعاون است


استفاده از نخبگان بسیجی جزو رویکردهای وزارت تعاون است

تبریز-ایرنا- فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی جزو رویکردهای مهم و اصلی این وزارتخانه است.

احمد غریوی روز سه شنبه در جمع بسیجیان شرکت کلرپارس تبریز با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس با سازماندهی نیروهای مردمی و مشارکت در جنگ افتخارآفرینی کرد، افزود: این نیروی مردمی در دوره های بعد از دفاع مقدس نیز با جهاد علمی، فرهنگی، بهداشتی و پزشکی توانست کارکردهای ارزشمند، متنوع و متعدد را به ظهور و بروز برساند.

وی یکی از فعالیت های بسیج در چند سال گذشته را فعالیت های علمی و پژوهشی برشمرد و هدف از تشکیل هیات های اندیشه ورز بسیج را ترببت نیروها و کادرسازی انقلابی برای دولت انقلابی اعلام کرد.

غریوی بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان بسیجی در زمینه های علمی را از اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره جدید عنوان و اضافه کرد: در این رابطه هیات های اندیشه ورز باید جدی گرفته شوند و با حمایت از تشکیل این هیات ها موجبات بهره گیری از خرد جمعی و مشارکت جوانان در رقم زدن سرنوشت کشور به دست خود این عزیزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد در واحدهای تولیدی تشکبل این هیات ها می تواند به رفع موانع و بهره وری تولید و نیروی کار منتهی شود، گفت: کارگران و مجموعه های تولیدی در قالب این هیات ها می توانند در سرنوشت واحد خود مداخله و ایفای نقش کنند و در این راستا بسیج تنها نهاد و ساختاری است که می تواند این مهم را به سرانجام برساند.

غریوی با بیان اینکه امام راحل بسیج را به مثابه شجره طیبه ترسیم کردند که یک تشبیه زیبا و بی بدیل بود، افزود: ویژگی های بسیج و بسیجی را می توان از این تشبیه زیبا احصا کرد.

غریوی ادامه داد: بسیج همیشه مستحکم و قوی و در حال پیشرفت و تحول بوده و اهدافش اهداف الهی و متعالی است، به طوری که بسیجی در هر زمان و مکانی، آماده شهادت در راه اهداف و آرمان های متعالی خود است.

به گزارش ایرنا، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه دغدغه حل مشکلات جامعه کارگری باید اولویت مسئولان باشد، گفت: باید خواسته ها، دغدغه ها و مشکلات جامعه کارگری در رأس و اولویت تصمیمات مانع زدایی مسئولان قرار بگیرد.

حبیب دباغ افزود: امام راحل 42 سال قبل، شجره طیبه بسیج را با دوراندیشی و نگاه عالمانه بنیان گذاری کردند که ثمرات این عمل امروز در ارکان مختلف جامعه نمود یافته است.

وی ادامه داد: از همان دوران شکل گیری بسیج، این نهاد مردمی در تمام مقاطع تاریخی سخت، یار و مددکار ولایت، نظام و انقلاب بوده و در هر عرصه ای که وارد شده، پیروز میدان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته