تعزیرات گچساران متخلفان را 35 میلیارد ریال جریمه کرد


تعزیرات گچساران متخلفان را 35 میلیارد ریال جریمه کرد

گچساران- ایرنا- رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: یکهزار و 11 پرونده امسال با 35 میلیارد و 681 میلیون و 116 هزار ریال جریمه در این اداره مختومه شد.

علی گشتاسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده در زمینه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی ابراز کرد: از این میزان محکومیت ها بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۶۸ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال وصول شد.

گشتاسبی تصریح کرد: یکهزارو ۱۶ پرونده امسال وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شده که بیش از ۹۹ درصد از این پرونده ها مختومه شد.

وی ادامه داد: ۲۰۴ فقره پرونده قاچاق کالا از سوی فرماندهی انتظامی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد که ۱۹۹ مورد آن مختومه شده است.

گشتاسبی عنوان کرد: بخش اعظم کالاهای قاچاق کشف‌شده در این شهرستان را مواد آشامیدنی، لوازم‌خانگی، پوشاک و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.

وی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی مستلزم مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ترویج فرهنگ صحیح و اصولی کالای ایرانی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: همچنین امسال بیش از ۶۳۳ پرونده مربوط به بازاریان متخلف گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال

و پس از تعیین جریمه نقدی بر اساس نوع و میزان تخلف صنفی همه آنها مختومه شدند.

گشتاسبی بیشترین تخلف‌های صنفی در گچساران را شامل گران‌فروشی و درج نکردن قیمت و بیشترین متخلفان این شهرستان را نیز فروشندگان کالاهای اساسی و توزیعی اعلام کرد.

وی افزود: همچنین ۱۰پرونده مربوط بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد که پس از تعیین تکلیف مختومه شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران تعداد پرونده وارده هیات رسیدگی به تخلفات صنفی را ۱۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: این پرونده ها در زمینه گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم ضوابط قانون گذاری و تقلب بوده که جریمه آنها بیش از چهار میلیون و ۴۹۰ هزار می باشد که این پرونده ها مختومه شدند.

گچساران چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در قالب ۲۸ اتحادیه صنفی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول