تخم مرغ ارزان شد + نرخ جدید


هر شانه تخم‌مرغ تنظیم بازار که در میادین میوه و تره بار به قیمت 43 هزار تومان عرضه می‌شد، از روز گذشته با 2 هزار تومان کاهش، با نرخ هر شانه 41 هزار تومان عرضه می‌شود.

هر شانه شامل ۳۰ عدد تخم‌مرغ غیربسته‌بندی به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم است. براساس نرخنامه جدید هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ بسته‌بندی شده هم که تا پیش از این با قیمت ۴۶.۸۰۰ تومان به‌فروش می‌رسید، از روز گذشته با ۵.۸۰۰ تومان کاهش قیمت، هم‌بهای انواع غیربسته‌بندی عرضه می‌شود و ۴۲ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت شانه‌های ۱۵ عددی تخم‌مرغ تنظیم‌بازاری هم در میادین از روز گذشته با ۲.۶۰۰ تومان کاهش به ۲۱ هزار تومان رسید. قیمت‌های گفته شده، انواع تخم‌مرغ قهوه‌ای را نیز شامل می‌شود.

با افزایش دوباره قیمت تخم‌مرغ از نیمه‌های آبان توزیع تخم‌مرغ در میادین میوه‌ و تره‌بار شهر تهران با قیمت تنظیم‌بازاری آغاز شده و شهروندان می‌توانند این کالا را با نرخ دولتی در این مراکز خرید تهیه کنند. قیمت هر شانه‌تخم‌مرغ در سطح شهر مهرماه به بیش از ۵۰ هزار تومان رسیده بود که با آغاز عرضه تخم‌مرغ‌های وارداتی با نرخ دولتی، قیمت در بازار این کالا به تعادل رسید.

مرغ نیز همچنان با قیمت تنظیم بازار در میادین میوه‌و تره‌بار در حال عرضه است. قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در میادین ۲۹.۹۰۰ تومان است و هر کیلوگرم مرغ منجمد با نرخ ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

تخم مرغ ارزان شد + نرخ جدید

منبع: همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس