آمیکو از پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک رونمایی کرد


آمیکو از پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک رونمایی کرد

مراسم رونمایی رسمی پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این مراسم، امیر علی‌اکبری، کشتی‌گیر فرنگی و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی که اولین خریدار این خودرو هم هست با پیکاپ آسنا اتوماتیک وارد سالن رونمایی شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،مراسم رونمایی رسمی پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این مراسم، امیر علی‌اکبری، کشتی‌گیر فرنگی و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی که اولین خریدار این خودرو هم هست با پیکاپ آسنا اتوماتیک وارد سالن رونمایی شد.
پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک در مراسم رونمایی با 100میلیون تومان تخفیف و به‌صورت تحویل فوری به فروش رسید. شهرام فداکار، مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل، در مراسم رونمایی رسمی از پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک گفت: «این شرکت در گام نخست عرضه این محصول، پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک را به‌صورت Limited Edition و با تیراژ 100دستگاه تولید و عرضه خواهد کرد.» به گفته وی، قیمت آسنا توربو اتوماتیک یک‌میلیارد و 368میلیون تومان تصویب شده است.»
فداکار عرضه این پیکاپ اتوماتیک را به مناسبت و یادبود سی‌امین سالگرد تاسیس گروه صنعتی آمیکو دانست و اضافه کرد: «این خودرو با شرایط فروش نقدی و تحویل فوری به دست مشتریان می‌رسد و از امروز متقاضیان آسنا توربواتوماتیک می‌توانند برای خرید این پیکاپ جدید اقدام کنند.» براساس این گزارش، آمیکو آسنا توربواتومات از یک پیشرانه با 2.4 لیتر حجم بهره می‌برد که می‌تواند 218 اسب بخار را با گشتاور 320 نیوتن‌متری تولید کند. این پیشرانه از سری MIVEC میتسوبیشی است.
با توجه به استفاده از فناوری توربوشارژر در آسنا اتومات، دیگر از سیستم سوخت گاز طبیعی (به‌صورت دوگانه‌سوز مشابه نسخه دنده‌دستی) استفاده نمی‌شود. توان این پیشرانه در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک (شش‌دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ‌های عقب و جلو می رسد.
این جعبه‌دنده ساخت کمپانی پانچ است.
از دیگر امکانات پیکاپ آسنا توربواتوماتیک می‌توان به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره‌ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروزکنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها و... اشاره کرد. یادآور می‌شود که آسنا اتوماتیک در نمونه‌های سفارشی به امکاناتی همچون دوربین جلو، آینه‌های تاشو برقی، نورپردازی کابین و سنسور پارک جلو تجهیز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل