همایش ملی شهید فخری‌زاده در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود


همایش ملی شهید فخری‌زاده در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود

شهرری - ایرنا - همایش ملی شهید دکتر محسن فخری‌زاده، بنیاداندیشی در توسعه دانش و فناوری و اهدای سیزدهمین جایزه ویژه علمی و ترویجی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، این همایش به همت مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس، روز پنجشنبه ۱۱ آذر ماه از ساعت هشت صبح در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

برگزاری این همایش در راستای ارتقای فرهنگ عمومی در جهت زمینه سازی تحقق تمدن نوین ایرانی و اسلامی و نیز معرفی مفاخر ملی و اسلامی، با هدف "تبیین ضرورت و ابعاد بنیاداندیشی در توسعه دانش و فناوری" و نیز پاسداشت مقام علمی دانشمند نوآور، شهید دکتر محسن فخری زاده با همیاری دانشگاه ها و مجموعه های پژوهشی فعال، انجام می شود.

در پایان این گزارش آمده است: این همایش با محورهای ضرورت و فلسفه فناوری هسته ای، مطالعات بنیادین علوم و فناوری های دفاعی، فناوری هسته ای و نجوم و اخترفیزیک، متافیزیک فضازمان و آغاز و انجام کیهان، فلسفه فیزیک کوانتوم، فیزیک و فلسفه اسلامی، فلسفه فناوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، علم و فناوری و خلقت (طبیعت)، علم و فناوری و قرآن و علم و فناوری و فقه برگزار خواهد شد.

شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، این شهرستان کربلای ایران و قبله تهران خوانده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...