10 گرانترین لباس جهان


10 گرانترین لباس جهان

در تمام تاریخ عمر بشریت نوع لباس و پوشش انسان‌ها یکی از موضوعات مهم زمانه‌ی خود بوده است و همواره گروهی طراح و مدیست به عنوان پیشرویان این عرصه فعالیت می‌کرده‌اند. برای تک تک افراد هر جامعه طرح، رنگ، مدل و برند تولید‌کننده یک لباس به اقتضای موقعیت و جایگاه اجتماعی و اقتصادی که دارد نمود می‌یابد. ما در این فهرست قصد داریم شما را با 10 طراحی منحصر...

در تمام تاریخ عمر بشریت نوع لباس و پوشش انسان‌ها یکی از موضوعات مهم زمانه‌ی خود بوده است و همواره گروهی طراح و مدیست به عنوان پیشرویان این عرصه فعالیت می‌کرده‌اند. برای تک تک افراد هر جامعه طرح، رنگ، مدل و برند تولید‌کننده یک لباس به اقتضای موقعیت و جایگاه اجتماعی و اقتصادی که دارد نمود می‌یابد. ما در این فهرست قصد داریم شما را با ۱۰ طراحی منحصر به فرد جهان که به عنوان گرانترین لباس جهان مطرح هستند آشنا کنیم. با بازده همراه باشید و از تماشای این لباس‌های زیبا و قیمتی لذت ببرید.

۱۰.لباس پرینس دیانا به طراحی کاترین والکر در سال ۱۹۸۹ و با قیمت ۱۲۵.۰۰۰ هزار دلار یکی از طراحی‌های بنام دنیای مد و طراحی است.

10 گرانترین لباس جهان

۹.لباس برند سواروفسکی که در سال ۲۰۰۶ در آلمان و از برترین کریستال‌های جهان ساخته شد با قیمت ۱۲۷.۰۰۰ هزار دلار در رده نهم این فهرست قرار دارد.

10 گرانترین لباس جهان

۸.طراحی لباس جینزا با استفاده از ۱.۱ کیلو طلای خالص لباسی را با قیمت ۲۴۵.۰۰۰ دلار تولید کرده است.

10 گرانترین لباس جهان

۷.طراحی متفاوت گینزا در ژاپن با ۱۵۰۰۰ سکه طلا در سال ۲۰۰۷ و با مبلغ ۲۶۸.۰۰۰ هزار دلار به خلق این لباس زیبا منجر شده است. وزن این لباس در مجموع بیش از ۱۰ کیلوگرم است.

10 گرانترین لباس جهان

۶.طراحی زیبا و منحصر به فرد جین لوییس برای هنرپیشه معروف مرلین مونرو در مهمانی تولد جان اف کندی در سال ۱۹۶۱ و با قیمت ۱.۳۰۰.۰۰۰ دلار یکی از برترین طرح‌ها در این مجموعه است.

10 گرانترین لباس جهان

۵.طراحی زیبای ماریا از هنرمندان معروف جهان و ساخته شده از ۲۰۰۰ قطعه مروارید و با قیمت ۱.۸۰۰.۰۰۰ دلار در رده پنجم این فهرست است.

۴. پانکاج پاراخ ثروتمند اهل هند با استفاده از بیش از ۴ کیلو طلا در تولد ۴۵ سالگی خود پیراهنی به قیمت ۲.۵۰۰.۰۰۰ دلار برای خود طراحی کرد.

۳. طراحی زیبا و کم نظیر دبی وینگام در لندن با مروارید سیاه به قیمت ۵.۵۰۰.۰۰۰ دلار به خلق این لباس منحصر به فرد انجامید.

10 گرانترین لباس جهان

۲.لباس زیبای عربی طراحی دبی وینگام در لندن که از ۱۴ کیلو طلا و ۲۰۰۰ قطعه الماس سرخ، سفید و سیاه ساخته شده و به قیمت ۱۷.۶۰۰.۰۰۰ دلار است دومین طرح گرانقیمت این فهرست است.

10 گرانترین لباس جهان

۱.شب های کوالالامپور به عنوان گرانترین لباس طراحی شده در جهان به حساب می‌آید. این لباس در سال ۲۰۰۹ به نمایش در آمد و طراح آن فیضل عبدلله و قیمت آن ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار است.

10 گرانترین لباس جهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)