همایش اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در مشهد برپا شد


همایش اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در مشهد برپا شد

مشهد- ایرنا- همایش استادان و مسوولان کانونهای بسیج واحدهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور روز سه‌شنبه در مشهد با حضور معاون رییس جمهوری در امور مجلس آغاز شد.

معاون اجرایی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در حاشیه مراسم آغازین این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۱۰ استاد و مسوول کانونهای بسیج این دانشگاه به مدت دو روز در نشست سراسری مشهد حضور دارند.

خسرو پورجوان افزود: مباحثات حاضران در همایش استادان و مسوولان کانونهای بسیج واحدهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در قالب سه کارگروه اصلی "علم و فناوری، فرهنگی و اجتماعی و اشتغال و کارآفرینی" صورت گرفته و در انتهای همایش مورد جمع‌بندی کاربردی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: "نقش‌آفرینی عمومی و تخصصی بسیج اساتید در توسعه کشور، تبیین علمی و عملی بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد علم و فناوری، نقش بسبج اساتید در حل مسائل و چالشهای اشتغال و توسعه اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی" محورهای مورد توجه این همایش هستند.
معاون اجرایی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای به برنامه نشستهای فرعی و تخصصی همایش نیز اشاره و بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یکی از این برنامه‌ها است.

دانشگاه فنی و حرفه ای در قالب ۱۸۰ واحد دانشگاهی فعال در سطح کشور افزون بر ۲۰۰ هزار دانشجو دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق