دادستان قزوین: همکاری دستگاه قضا و سپاه در حل مشکلات جامعه اثرگذار است


دادستان قزوین: همکاری دستگاه قضا و سپاه در حل مشکلات جامعه اثرگذار است

قزوین -ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حضور دستگاه قضایی و سپاه در عرصه‌های مختلف برای جامعه امیدآفرین است و در برون رفت و حل مشکلات جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز سه شنبه در دیدار با سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج انجام شد،افزود: طی سال‌های اخیر ارتباط دستگاه قضایی و مجموعه سپاه و بسیج در عرصه های مختلف به خصوص اجرای طرح های پیشگیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی و حمایت از تولید و صنعت گسترش یافته و بی تردید همکاری و ارتباط این دو نهاد در برون‌رفت و گره‌گشایی از مشکلات جامعه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و هم‌افزایی مثال زدنی بین دستگاه قضایی و سپاه و بسیج شکل گرفته و قطعاً بخشی از این ارتباط به دلیل شرایط حاکم بر کشور از حیث جنگ اقتصادی دشمن بوده و همکاری و ورود این دو نهاد در عرصه های مختلف برای جامعه امیدآفرین است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه اظهار داشت: هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است و به همین خاطر جنگ اقتصادی را علیه نظام آغاز کرده و معیشت مردم را مورد هدف قرار داده است.

قاسمی گفت: قطعاً این برهه از زمان برای کشور بسیار حساس است و باید همه تلاش ها و اقدامات در راستای خنثی کردن توطئه های دشمن باشد و در این خصوص تلاش های خوبی شده و باید تداوم یابد.

این مقام قضایی استان قزوین همچنین تصریح کرد: دستگاه قضایی مستقیماً در حوزه مسائل اقتصادی وظیفه‌ای ندارد، اما انتظار مقام معظم رهبری حضور تمامی دستگاه ها و نهادها در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن است.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی نیز در لبیک به فرمان معظم ‌له در این عرصه ورود کرده و فعالیت های آن نیز بسیار راهگشا بوده و خیلی از مشکلات این حوزه به خصوص بخش صنعت و تولید با حمایت های دستگاه قضایی مرتفع شده است.

قاسمی ادامه داد: شاید بسیاری از منافع دشمنان با هم ‌همخوانی نداشته و مشترک نیست، اما برای ضربه زدن به انقلاب و نظام متحد شده‌اند و به همین خاطر تمامی قوا باید با هم متحد شوند تا توطئه های دشمن نقش بر آب شود.

این مسوول اذعان داشت: خوشبختانه فضای همدلی در کشور به خصوص بین قوا شکل گرفته و باید همه تلاش ها در این راستا معطوف شود که از موقعیت مناسب پیش‌آمده به شکل مطلوب برای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و مجموعه سپاه و بسیج از نهادهای دغدغه‌مند نظام هستند و نگاهی جز گره‌گشایی از مشکلات جامعه و کشور ندارند و قطعا در این دو نهاد از تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات به خوبی استفاده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403