حضور سپاه در عرصه‌های مختلف پشتوانه‌ای محکم برای حل مشکلات کشور است


حضور سپاه در عرصه‌های مختلف پشتوانه‌ای محکم برای حل مشکلات کشور است

قزوین- ایرنا - رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: نقش سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا، سازنده و موثر بوده و حضور سپاه در عرصه‌های مختلف پشتوانه‌ای محکم برای حل مشکلات کشور به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، علی شعبانی روز سه شنبه در دیدار با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: سپاه پاسداران در عرصه عمل، خود را به اثبات رسانده و دستاوردهایی داشته که زمانی انجام آنها در کشور آرزو بوده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با تجلیل از نقش درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام انقلاب و دوران دفاع مقدس، بیان کرد: وظایف و تکالیف این نهاد انقلابی در حفظ و دفاع از ارزش های نظام اسلامی در عصر حاضر مهمتر و سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا در استان حضور پررنگی برای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت داشته اند، گفت: تلاش ها و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در خط مقدم حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده و موثر بوده است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین همکاری دستگاه ها و نهادهای انقلابی را موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم استان و افزایش رضایت مندی آنان دانست و اذعان کرد: دستگاه قضایی استان در کنار سپاه و سایر نهادهای انقلابی با تمام توان برای حفظ و پاسداشت ارزش های دفاع مقدس تلاش می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران