سامانه سپهتن ناوگان اتوبوس رانی برون شهری کشور قطع نشده است


سامانه سپهتن ناوگان اتوبوس رانی برون شهری کشور قطع نشده است

مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در سامانه‌ سپهتن ناوگان مسافری برون شهری کشور وجود ندارد.

فرهاد صالحیان مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قطع سامانه سپهتن در ناوگان اتوبوس رانی برون شهری کشور صحت ندارد. در حال حاضر تمامی سامانه‌های سپهتن در ناوگان مسافری برون شهری کشور متصل است.

این مقام مسئول گفت: ممکن است به دلیل تغییر اپراتور برای چند لحظه سامانه قطع یا وصل شود، اما در حال حاضر هیچ مشکلی در سامانه‌های سپهتن این ناوگان وجود ندارد.

او ادامه داد: از سال‌های گذشته با همکاری اپراتور صاایران تمامی اتوبوس‌های مسافربری کشور به این سامانه متصل شده‌اند و در حال حاضر با همکاری بخش خصوصی این سامانه در حال فعالیت است.

صالحیان اظهار کرد: از چند روز گذشته در اپراتور این سامانه تغییر و جابه جایی وجود داشته که ممکن است کُندی در این زمینه ایجاد شود.

گفتنی است، تعدادی از رانندگان ناوگان مسافری اعلام کرده بودند که سامانه سپهتن از چند روز پیش قطع شده که برای رانندگان این بخش مشکل ساز شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز