استقبال خوب بچه مسجدی های کانون امام علی (ع) از مسابقات قرآنی مدها متان 


استقبال خوب بچه مسجدی های کانون امام علی (ع) از مسابقات قرآنی مدها متان 

یونس میجانی گفت: با توجه به استقبال خوب بچه های مسجد از مسابقات قرآنی مدها متان، آنها را به چند گروه تقسیم کرده ایم و تا در هر مرحله یک گروه در این مسابقات شرکت کنند و سپس نتایج آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون فهمای امام علی (ع)، ترغیب و تشویق فعالان قرآنی مسجد برای شرکت در جشنواره قرآنی مدها متان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: البته به منظور آمادگی برای حضور فعال بچه های مسجد در بخش رقابتی این جشنواره، دوره های آموزش قرآن کریم برای آنها برگزار شد.


وی بیان کرد: افراد متقاضی به شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان از تمامی گروه های سنی مجاز در آئین نامه این مسابقات هستند.


میجانی ادامه داد: دختران و پسران زیر ۷ سال تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال در رقابتی سالم در این مسابقات توانایی ها و استعدادهای خود را در زمینه قرآنی نشان می دهند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ابراز کرد: امکان حضوری و مجازی فعالان قرآنی کانون امام علی (ع) وجود دارد بنابراین بچه های مسجد در صورت تمایل می توانند به یکی از این ۲ روش در مسابقات شرکت کنند.


وی با بیان این مطلب که این مسابقات قرآنی در چند مرحله به صورت حضوری برگزار می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب بچه های مسجد از مسابقات قرآنی مدها متان، آنها را به چند گروه تقسیم کرده ایم و تا در هر مرحله یک گروه در این مسابقات شرکت کنند و سپس نتایج آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.


میجانی اضافه کرد: اولین مرحله از مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون امام علی (ع)، پنج شنبه به صورت حضوری در مسجد برگزار می‌شود و داوری آن را ۳ نفر از اساتید قرآنی مسجد بر عهده دارند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: این جشنواره قرآنی یکی از برنامه های ویژه رواق نور است که با هدف کشف استعدادهای قرآنی در حال برگزاری است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند