سوء استفاده از آمبولانس به عنوان تاکسی شهری


سوء استفاده از آمبولانس به عنوان تاکسی شهری

مرد تایوانی که بارها از آمبولانس به عنوان تاکسی استفاده کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آمبولانس‌ها تحت خدمات اورژانسی محسوب می شوند و نباید بی دلیل مورد مزاحمت افراد واقع شوند. افراد فقط باید در مواقع اضطراری واقعی با این سرویس تماس گرفته و درخواست کمک کنند. با این حال به تازگی یک مرد تایوانی پس از آنکه ۳۹ بار طی یک سال گذشته با اورژانس تماس و ایجاد مزاحمت کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

اما شاید از خود بپرسید این شهروند تایوانی چرا طی یک سال برای دفعات مختلف با سرویس آمبولانس تماس گرفته بود.طبق گزارش‌های منتشر شده او نه تنها بیمار نبود و خطری جانش را تهدید نمی‌کرد بلکه از آمبولانس‌ها به عنوان تاکسی رایگان استفاده می‌کرد. این مرد در نزدیکی یک بیمارستان زندگی می‌کرد و زمانی که پس از خرید دوست نداشت پیاده به خانه برگردد با آمبولانس تماس می‌گرفت و از آن به عنوان تاکسی استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید

بازداشت زوجی به خاطر فرار از قرنطینه هتل

این مرد در حالی دست به این اقدام می‌زد که بنا به گزارش رسانه‌های محلی تایوان فاصله خانه و تا سوپرمارکت تنها ۲۰۰ متر بود. براساس گزارش گلوبال تایمز، دستگیری این مرد پس از آن رخ داد که او اکثر مواقع پس از پیاده شدن از آمبولانس و بدون انجام معاینه محل را ترک می‌کرد. با این حال شیطنت‌های این مرد زیاد طول نکشید و سرانجام به دلیل سوءاستفاده از خدمات آمبولانس توسط مقامات محلی دستگیر شد.

سوء استفاده از آمبولانس به عنوان تاکسی شهری

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل