آموزش مدارس روستایی زنجان حضوری است


آموزش مدارس روستایی زنجان حضوری است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر در همه مناطق روستایی استان، آموزش دانش‌آموزان به صورت کاملاً حضوری است.

حسن مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آموزش مناطق روستایی استان، اظهار کرد: در حال حاضر در همه مناطق روستایی آموزش دانش‌آموزان به صورت کاملا حضوری بوده و آموزش مجازی در این بخش‌ها بسیار کمرنگ است.

وی در رابطه با نحوه بازگشایی مدارس در این استان، افزود: فعالیت مدارس دوره دوم متوسطه از ۱۵ آبان‌ماه و فعالیت مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول نیز از اول آذر آغاز شد.

این مسئول ادامه داد: ۹۰ درصد معلمان در استان زنجان واکسینه شده‌اند؛ همچنین ۸۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در استان واکسینه شدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مدارس کمیته سلامت باید در مدارس تشکیل شود، تصریح کرد: باید در مدارس همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و فاصله‌گذاری اتفاق بیفتد و داشتن ماسک برای کادر و دانش‌آموزان الزامی است.

مظفری با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی در همه مدارس فراهم شده است، خاطرنشان کرد: اولیا حتماً ماسک در اختیار فرزندان خود قرار دهند و آموزش‌های لازم را نیز در رابطه با رعایت پروتکل‌ها به فرزندان خود آموزش دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟