دعوت استاندار خراسان جنوبی برای همراهی عمومی در مسیر توسعه‌


دعوت استاندار خراسان جنوبی برای همراهی عمومی در مسیر توسعه‌

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی یک روز پس از معارفه در پیامی از همه شهروندان و دلسوزان به‌ویژه نخبگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، جوانان توانمند گام دوم انقلاب و اصحاب رسانه درخواست کرد در رسیدن به استانی توسعه‌یافته و به دور از محرومیت، خادم خود را همراهی کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام جواد قناعت آمده است: با تقدیم بهترین تحیات الهی به محضر مبارک قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و شهدای عظیم‌الشأن این سجاده‌نشینان مسلخ عشق و با آرزوی طول عمر با عزت و صحت عمود خیمه انقلاب، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، اینک که در پرتو الطاف حضرت حق جلت و عظمته و با عنایت رئیس جمهوری محبوب و مردمی و به پشتوانه رأی اعتماد هیئت محترم وزیران، خدمتگزار مردم شریف دیار دارالمؤمنین خراسان جنوبی در استانداری شده‌ام، بر خود لازم می‌دانم از نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه محترم جمعه و جماعات، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، بسیجیان، ایثارگران، شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی، نخبگان، اندیشمندان، آحاد مردم شریف و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی که نسبت به این خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز لطف داشته‌اند، به مصداق حدیث شریف رضوی "مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ"، تشکر نموده و از همه بزرگواران استدعا دارم از نصب هرگونه بنر و پلاکارد تبریک در اماکن و محلات و نیز انتشار پیام در رسانه‌ها امتناع نموده و در انجام این رسالت خطیر، دعای خیر خویش را بدرقه راه بنده کنند.

وی ادامه داد: فرصت را مغتنم شمرده از کلیه شهروندان و دلسوزان به‌ویژه نخبگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، جوانان توانمند گام دوم انقلاب و اصحاب رسانه تمنا دارم با بیان، بنان، تخصص، تعهد و توان خویش در راستای پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی و رسیدن به استانی توسعه‌یافته و به دور از محرومیت، خادم خود را همراهی فرمایند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: امید که بتوانیم در سایه‌سار وحدت و همدلی و با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود در این استان، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام‌های مؤثر و مفیدی برداریم و خراسان جنوبی را به جایگاه شایسته خود در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و... برسانیم. عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ

"جواد قناعت" که در جلسه چهارشنبه سوم آذر ماه هیات وزیران به عنوان نهمین استاندار خراسان جنوبی رای اعتماد گرفت، روز گذشته - دوشنبه هشتم آذر - با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان در بیرجند معارفه شد و رسما آغاز به کار کرد.

همچنین در این آیین از "حمید ملانوری" استاندار سابق خراسان جنوبی که از آبان سال گذشته تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت، قدردانی شد.

استاندار جدید خراسان جنوبی متولد سال ۱۳۴۴ است و مدرک دکترای شیمی آلی، کارشناسی ارشد شیمی تجزیه و کارشناسی شیمی محض دارد.

قناعت از سال ۱۳۹۸ تا پیش از انتخاب به عنوان استاندار خراسان جنوبی، معاون امور توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان بوده و استاندار گلستان در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ از سوابق اجرایی وی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در