آیا وزیر مدیر افشاگر حقوق‌های نجومی پتروشیمی عزل می‌کند؟!


مسئولان وزارت رفاه بعد از انتشار اسناد پرداختی های نجومی به سه مدیر پتروشیمی امیرکبیر بشدت گله مند شده و به جای تقدیر از مدیرعامل ضدفساد این شرکت درصدد عزل وی برآمده اند. محمد بهمئی رییس پتروشیمی امیرکبیر ۲ماه قبل به...

مسئولان وزارت رفاه بعد از انتشار اسناد پرداختی های نجومی به سه مدیر پتروشیمی امیرکبیر بشدت گله مند شده و به جای تقدیر از مدیرعامل ضدفساد این شرکت درصدد عزل وی برآمده اند.

محمد بهمئی رییس پتروشیمی امیرکبیر ۲ماه قبل به مجموعه‌های نظارتی از جمله حراست وزارت رفاه در نامه ای تشریح کرده بود که برخی مدیران این پتروشیمی دریافتی های نجومی دارند ولی وزیر و مسئولان ارشد وزارت کار توجهی نکردند.

نکته قابل توجه ماجرا این است که «ع.ج» مدیر منابع انسانی سابق پتروشیمی امیرکبیر که فیش ۱۲۵میلیونی دریافت کرده بود، گزینه عبدالملکی برای ریاست امیرکبیر بوده که با افشای دریافتی نجومی او و برکناری اش توسط بهمئی، موجبات ناراحتی شدید وزیر فراهم شده است.

توقع می رود بعد از اظهارات دکتر قالیباف رئیس مجلس در مورد حمایت از سوت زنان به جای عزل و برخورد با مدیر افشاگر حقوق های نجومی، از آنان تقدیر شود.

نکته قابل توجه آن است که رئیس جمهور نیز خواستار برخورد با نجومی بگیران شده بود ولی در شرایط فعلی مسئولان وزارت رفاه خواستار برخورد با مدیری هستند که بساط نجومی بگیران را از پتروشیمی امیرکبیر جمع کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط