تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس


تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس

سردار آزمون عکسی را از اسب میلیاردی اش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است. او فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب است.

تماس تصویری سردار آزمون با اسب میلیاردی‌اش

سردار آزمون در جدیدترین پستی که در اینستاگرام منتشر کرده است نوشت: وقتی صداتو میشنوه و حس میکنه صدای آشناست. هانیل دختر لوس و خوشگل

تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس

علاقه عجیب سردار آزمون به اسب

میشل پین، مربی و سوارکار اسب‌های سردار آزمون می‌گوید: سردار آزمون علاوه بر تمرینات روزمره، «هر روز» هم آمار اسب‌هایش را دارد و درباره آنها، چه اسب‌هایی که در استرالیا دارد و چه آن تعداد اسبی که در ایران در اختیارش است، کسب اطلاع می‌کند. «من و سردار تقریبا هر روز درباره اسب‌ها با هم صحبت می‌کنیم. او دوست دارد از اسب‌هایش باخبر باشد. سردار در پیست ایران موفقیت‌هایی به دست آورده است و با هم درباره اسب‌هایش در ایران هم حرف می‌زنیم. البته من با مسئول مزرعه‌اش در ایران هم در ارتباط هستم و اخبار اسب‌هایش را از او هم جویا می‌شوم.»

اسم و تعداد اسب‌های سردار آزمون

پیش از این «ایران ورزشی» در مطلبی به اسب‌های سردار آزمون اشاره کرده و نوشته بود که او ۲۳ اسب در اختیار دارد. قریب به یک سال پیش، مجموع قیمت اسب‌های او به بیش از ۱۰ میلیارد تومان می‌رسید که قاعدتا با خرید‌های تازه، این رقم بالاتر رفته و بیشتر هم می‌شود. از جمع ۲۳ اسب قبلی سردار آزمون، هشت تا از آن‌ها به نام‌های عربین‌فلایت، شادلیک، هانیل، ایزابلا، دلدار، سولیک، ویوا آنجل و آنی آنجل دختر هستند و بقیه پسر. نام اسب‌های پسر او عبارت‌اند از سریک، کاررا، آرکا، ایلیا، آلگرو، هاتریک، ژوپیتر، ولگا، سردارخان، کارمن، هج دیت، سرلیک، زد میکی، اونیکس و هج تایم.

اسب نیم میلیون دلاری سردار آزمون

چندی پیش سردار آزمون با خرید اسب نیم میلیون دلاری در استرالیا رکورد خرید گران‌ترین اسب‌های تروبرد نزد ایرانیان را شکست.

تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس

قد و وزن سردار آزمون

با ۱۸۶ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن به عنوان مهاجم، گران قیمت‌ترین بازیکن ایران است و دوست دارد روزی در رئال مادری بازی کند.

ازدواج سردار آزمون

سردار آزمون سال ۱۳۹۸ در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه‌ای کرد.

تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس

تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس

تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس

تماس تصویری سردار آزمون با اسبش + عکس

بینی سردار آزمون عملی است؟

او گفته است: چند سال پیش بخاطر «پلیپ» بینی مجبور شدم تن به جراحی بدهم، خیلی آزارم می‌داد و نمی‌توانستم راحت نفس بکشم عمل بینی من زیبایی نبود و این کار اصلا در ترکمن‌ها رسم نیست، دلیلی ندارد پسر ابرو بردار و دماغش را عمل زیبایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج