معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادران


معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادران

استودیوها بازی‌های گوناگونی را توسعه می‌دهند که مناسب همه افراد است. برخی بازی ‌های موبایل برای مادران مناسب است و می‌تواند آن‌ها را سرگرم کند؛ آثاری که باعث تقویت ذهن و تمرکز آن‌ها می‌شود. بهترین بازی های موبایل برای مادران از زمانی که بازی‌های ویدیویی جایگاه خود را در گوشی‌های موبایل پیدا کردند، این صنعت […]

بهترین بازی های موبایل برای مادران

از زمانی که بازی‌های ویدیویی جایگاه خود را در گوشی‌های موبایل پیدا کردند، این صنعت دچار تحول بزرگی شد، به طوری که افراد بیشتری نسبت به بازی‌ها آشنایی پیدا کردند. این اتفاق باعث شد استودیوها همه قشرها را برای ساخت بازی در نظر بگیرند.

مادرها یکی از قشرهای دوست‌داشتنی هستند که بازی‌های جذابی برای آن‌ها منتشر شده است. اغلب این آثار فکری هستند. مادران با تجربه کردن این بازی‌ها، تمرکز و ذهن خود را تقویت می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادران می‌پردازیم.

معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانمعرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانبازی آمیرزا

بازی آمیرزا

آمیرزا یکی از موفق‌ترین بازی‌های ایرانی است. بازیکنان در هر مرحله باید با استفاده از حروف به‌هم‌ریخته، کلمات مختلفی را پیدا کنند. کلمات پیدا شده در جدولی که در هر مرحله وجود دارد، قرار می‌گیرد. به مرور مراحل بازی سخت‌تر و پیدا کردن کلمات چالش‌برانگیز خواهد شد.

بازی آمیرزا دایره واژگان بازیکنان را افزایش می‌دهد. بازی‌های پازلی و کلمات برای افزایش تمرکز و تقویت ذهن بسیار مفید هستند. همچنین حالت‌های متنوع بازی باعث شده بازیکنان از تجربه آمیرزا لذت ببرند.

معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانمعرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانبازی Homescapes

بازی Homescapes

بازی‌های جورچین از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است. حالا اگر به این سبک تزیین و طراحی خانه را هم اضافه کنیم، با یک بازی کامل و مهیج روبه‌رو می‌شویم. بازی Homescapes اثری است که بازیکنان باید به کمک اوستین بروند و خانه مخروبه او را به همراه خانواده‌اش بازسازی کنند.

مراحل به صورت جورچین است و بازیکنان باید الگوهای هم‌شکل را به صورت سه‌تایی یا بیشتر باهم مرتب کنند. پس از حل جورچین، امکان تزیین و مرتب کردن خانه به بازیکن داده می‌شود. به مرور خانه اوستین و خانواده‌اش از یک مخروبه به یک خانه بزرگ زیبا تبدیل خواهد شد.

معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانمعرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانبازی قند و پند

بازی قند و پند

بازی‌های جدولی و پیدا کردن لغات جذابیت خاص خود را دارند. بازی قند و پند هم از این دست آثار است که بازیکن باید در یک جدول به‌هم‌ریخته، کلمات مختلفی را پیدا کند. در این بازی لغاتی در انبوهی از حروف وجود دارند که بر اساس جدول کلی مرحله، بازیکن کلمات مناسب را جست‌وجو می‌کند.

بازی قند و پند جزو بهترین بازی های موبایل برای مادران است که می‌تواند چند ساعتی آن‌ها را سرگرم کند. مادرها جدول و پازل حل کردن را دوست دارند، بنابراین تجربه این بازی گزینه خوبی است تا بتوانند با چالش‌های مختلف روبه‌رو شوند.

معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانمعرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانبازی Hay Day

بازی Hay Day

مدیریت مزرعه جزو مناسب‌ترین و بهترین بازی های موبایل برای مادران است. مزرعه‌داری و مدیریت دام در یک محیط سرسبز و زیبا آرامش عجیبی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. بازی Hay Day اثری است که در آن می‌توان مدت‌ها سرگرم ساخت و تولید محصولات کشاورزی شد.

بازیکنان وظیفه مدیریت یک مزرعه سرسبز را بر عهده می‌گیرند. سپس با انجام کارهای مختلف، مزرعه‌شان را رشد می‌دهند. در کنار مدیریت، تعامل با دیگر بازیکنان برای پیشرفت مزرعه یکی از مزیت‌های بازی Hay Day‌ محسوب می‌شود.

معرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانمعرفی بهترین بازی های موبایل برای مادرانبازی Cooking Fever: Restaurant Game

بازی Cooking Fever: Restaurant Game

آشپزی کردن از جمله کارهایی است که مادران به آن علاقه بسیار زیادی دارند. بازی Cooking Fever داستان درست کردن غذا برای مشتریان است. بازیکنان در یک رستوران باید غذای مورد نظر مشتریان را آماده کنند. به مرور مراحل بازی سخت‌تر خواهد شد.

بازی Cooking Fever با هدف آشپزی و مدیریت زمان، تمرکز و ذهن بازیکنان را تقویت می‌کند. مادران با آشپزی کردن در این بازی می‌توانند فضای مهیج و شادی را تجربه کنند.

نظر شما درباره بهترین بازی های موبایل برای مادران چیست؟ آیا تا به حال این آثار را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک