«سید محمد دهنوی» معاون اقتصادی استاندار گلستان شد


«سید محمد دهنوی» معاون اقتصادی استاندار گلستان شد

طی حکمی از سوی استاندار گلستان، «سید محمد دهنوی» به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان منصوب و جایگزین «ابراهیم کریمی» شد.

استان گلستان از جمله استانهایی بود که در میانه های مسیر انتصاب استانداران، استاندار جدید خود را شناخت و با اتفاق نظر عمده فعالان سیاسی و اجتماعی استان و نظر مساعد وزیر کشور و هیئت دولت «علی محمد زنگانه» که از نیروهای بومی استان گلستان در پایتخت بود به عنوان استاندار گلستان منصوب شد.

زنگانه در همان روز تودیع و معارفه خود با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب جوانگرایی و اعتماد به جوانان مومن و البته کارآمد را به عنوان یکی از ارکان شیوه مدیریتی خود عنوان کرد و به همه مردم استان گلسان قول داد شایسته سالاری جای تمامی انحرافات در انتصابات را بگیرد.

پس از آنکه علی محمد زنگانه در انتصابات آغازین خود از جمله انتصاب مدیرکل حوزه استاندار، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری و ... نشان داد قصد دارد میانگین سنی مدیران ستادی را کاهش دهد این بار در اتتصابی حساس و پر هیاهو «سید محمد دهنوی» را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان منصوب و جایگرین ابراهیم کریمی کرد.

سید محمد دهنوی که جوانی 36 ساله و از نخبگان فرهنگی و اقتصادی استان گلستان به شمار می رود پیش از این سوابقی همچون دستیار اجرایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مشاور هولدینگ های تخصصی اقتصادی و عضو هیئت مدیره چندین نهاد و شرکت اقتصادی دیگر را در کارنامه کاری خود دارد.

به نظر می رسد با توجه به ححم عظیم عقب ماندگی های کلان استان گلستان از قطار توسعه کشور و البته ظرفیت های بی شمار این استان در حوزه های مختلف دهنوی کار آسانی را برای ساماندهی به حوزه اقتصاد استان گلستان و معیشت مردم نداشته باشد، هرچند ارتباطات نزدیک وی با کارشناسان، نخبگان و مسئولان رده بالای کشور و حضور برادر او در هیئت رئیسه مجلس به عنوان یک امتیاز برای گلستان محسوب خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا