مشخصات گوشی‌های هوشمند دوگانه Honor 60 لو رفت


مشخصات گوشی‌های هوشمند دوگانه Honor 60 لو رفت

پیکربندی گوشی هوشمند Honor 60 قبل از رونمایی فردا مشخص شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از phonearena، به تازگی چند عکس از Honor ۶۰ در کنار Honor ۶۰ Pro منتشر شده که به ما نشان می‌دهد این گوشی‌های هوشمند از نظر طراحی چگونه اند. همچنین اکنون، فهرستی از مشخصات گوشی‌های دوگانه آنر ۶۰ در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

گوشی هوشمند آنر ۶۰ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ OLED با نرخ تازه سازی بالا است که البته رقم دقیق آن مشخص نیست. سایر مشخصات گوشی هوشمند آنر ۶۰ شامل تراشه Snapdragon ۷۷۸G+ SoC، تا ۱۲ گیگابایت رم، تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی f/۱.۹ پشتی با ۸ مگاپیکسل f/۲.۰ فوق عریض و سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی f/۲.۴ و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی است.

این دستگاه اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های مشکی روشن، آبی آسمانی و سبز یشمی و یک رنگ دیگر عرضه خواهد شد. ابعاد این گوشی ۱۶۱.۴ در ۷۳.۳ در ۷.۹۸ میلی متر و وزن آن ۱۷۹ گرم است.

مشخصات گوشی‌های هوشمند دوگانه Honor 60 لو رفت

همچنین گوشی هوشمند Honor ۶۰ Pro نیز باید دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد، اما اکنون اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. تصاویری که قبلا فاش شده بود نشان می‌داد که این گوشی دارای لبه‌های شیشه‌ای منحنی در چهار طرف است، در حالی که مدل وانیلی آن فقط در سمت چپ و راست صفحه خمیده است.

هر دو گوشی آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو در رویدادی در چین در تاریخ ۱ دسامبر (فردا) به طور رسمی معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعات دوربین گلکسی S۲۲ سامسونگ لو رفت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»