خراسان شمالی، میزبان خانواده شهید تازه شناسایی شده شیرازی


خراسان شمالی، میزبان خانواده شهید تازه شناسایی شده شیرازی

خراسان شمالی امروز میزبان خانواده شهید گمنام تازه شناسایی شده شیرازی است.

به گزارش ایسنا، امروز خراسان شمالی میزبان خانواده شهید «خدارحم گل آور داربونی» از شیراز است که اخیراً هویت آن با آزمایش‌های DNA شناسایی و محل مزار او به خانواده‌اش اطلاع داده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این شهید گرانقدر اهل روستای داریون از توابع شیراز است سال ۶۶ با حدود ۲۱ سال سن به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود.

امیر محمد نجاتی افزود: این شهید در گردان جوادالائمه (ع) لشکر ۱۹ فجر شیراز حضور داشت که چهارم تیر سال ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید سال ۹۳ تفحص شده است، گفت: با انجام آزمایش‌های DNA هویت این شهید پس از حدود ۳۳ سال مشخص شد.

امیر نجاتی با اشاره به استقبال از خانواده این شهید طی امروز در استان و زیارت آن‌ها از مزار فرزندشان در سنخواست، ادامه داد: حدود ۳۰ نفر از خانواده و اقوام این شهید امروز میهمان خراسان شمالی هستند و با استقبال از آن‌ها در مرکز استان، به سمت سنخواست خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: مادر این شهید در قید حیاط نیست و پدر ایشان نیز به خاطر کسالت، توان حضور در استان را نداشت، اما پنج برادر و سه خواهر این شهید بزرگوار از استان فارس برای زیارت مزار برادرشان به استان می‌آیند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403