شهید فخری‌زاده سرباز واقعی امام زمان(عج) بود/ نگاه ویژه شهید به زمینه‌سازی ظهور


شهید فخری‌زاده سرباز واقعی امام زمان(عج) بود/ نگاه ویژه شهید به زمینه‌سازی ظهور

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور با بیان اینکه فخری‌زاده دانشمندی عالم، عارف، مومن و متدین بود، گفت: ایشان سرباز واقعی امام زمان(عج) بود و برای زمینه‌سازی ظهور نقش آفرینی کرد و انتظار می‌کشید تا در رکاب حضرت مهدی(عج) نقش‌آفرینی کند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور در مراسم گرامیداشت شهید هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده که امشب در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: پس از اینکه شهید فخری زاده ترور شد و نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد پدر هسته ای ایران را ترور کردیم و اسرائیل می تواند خواب راحت داشته باشد مردم کشورمان متوجه شدند چه گوهر ارزشمندی را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه فخری زاده دانشمندی عالم، عارف، مومن و متدین بود، ابراز کرد: ایشان سرباز واقعی امام زمان(عج) بود و برای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی کرد و انتظار می کشید تا در رکاب حضرت مهدی(عج) نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند معنای انتظار نشستن و دعا کردن نیست، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز طلوع خورشید عظمای ولایت است و منتظران ظهور در نظام جمهوری اسلامی باید آمادگی خودشان را بالا ببرند تا با ظالمان و مستکبران مبارزه کنند.

آقاجانپور با تاکید بر اینکه این آمادگی نیاز به اقتدار دفاعی نیز دارد، گفت: تنها راه ایستادگی در برابر زورگویی ها و خواسته های نامشروع آمریکا و نظام سلطه قوی شدن است و دانشمند شهید فخری زاده کاری کرد که ما قوی و مقتدر شویم.

وی با اشاره به اینکه برخی تصور می کردند دشمن با مذاکره دست از تحریم و دشمنی با ما برمی دارد، گفت: ماهیت نظام سلطه سلطه گری است و قرآن می فرماید هرگز اینها با شما سازش نمی کنند تا زمانی که تسلیم آنها شوید و شهید فخری زاده کاری کرد ما امروز قوی شویم و با اقتدار در مقابل اینها بایستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه امروز اگر نمایندگان ایران در مجامع بین المللی زیر بار سلطه گری آمریکا و نظام سلطه نمی روند به برکت مجاهدتهای شهدای ماست، خاطرنشان کرد: پیام شهید فخری زاده برای ما این است که باید مقاومت و ایستادگی کرده و آمادگی معنوی و دفای خود را بالا ببریم تا در برابر دشمنان با توان بالا امکان ایستادگی داشته باشیم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی