وحدت اسلامی در مجالس فاطمیه مساجد رعایت می‌شود


وحدت اسلامی در مجالس فاطمیه مساجد رعایت می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین قائن آبادی با بیان اینکه وحدت اسلامی در مجالس فاطمیه مساجد رعایت می‌شود، گفت: هیئتی‌ها در این زمینه از مسجدی‌ها الگو بگیرند.

حجت الاسلام «مرتضی محمدی قائن آبادی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه وحدت میان امت اسلامی توصیه مهم قرآن و سیره اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: همه باید اهل تولی و تبری باشیم ولی تبری جستن از دشمنان اهل بیت (ع) نباید بهانه ای برای توهین به باورهای دیگران باشد.

امام جماعت مسجد مهدیه (واقع در تهران، خیابان فدائیان اسلام) افزود: برنامه های مساجد در ایام فاطمیه کاملا با رعایت وحدت اسلامی و مصالح امت بزرگ اسلام برگزار می شود و همه نشان می دهیم با الهام از سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، وحدت در حکومت نظام اسلامی در تمام ساحات جامعه منتشر شده است.

وی گفت: هیئتی ها در برگزاری برنامه ها در تمام مناسبت ها از جمله به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عموما عملکرد خیلی خوبی دارند ولی اگر در مواردی، مطالب درستی بیان نمی شود، از مسجدی ها الگو بگیرند.

قائن آبادی در ادامه با بیان اینکه توصیه و سخنان مقام معظم رهبری در همه زمینه ها نصب العین مسجدی ها است، گفت: قطعا امسال مراسم سوگواری حضرت صدیقه کبری (س) با تاکید بر وحدت اسلامی، دوری از توهین به مقدسات دیگران و تبیین سبک زندگی فاطمی برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس