برنامه ختم قرآن برای امام حسین(ع) در اندونزی


برنامه ختم قرآن برای امام حسین(ع) در اندونزی

مرکز بین المللی تبلیغات قرآن شعبه اندونزی برنامه ختم قرآن آنلاین را برای اهدای ثواب آن به امام حسین(ع) در اندونزی به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از imhussain، منتظرالمنصوری، مسئول مرکز بین المللی تبلیغات قرآنی در دارالقرآن کریم شعبه اندونزی وابسته به آستان مقدس حسینی گفت: نیروهای شعبه اندونزی این مرکز ختم قرآن آنلاین را با حضور طلبه های این مرکز به منظور اهدای این ختم به امام حسین(ع) برگزار کردند.

المنصوری گفت:شعبه بین المللی ما برپایی فعالیت های خود مربوط به مناسبت های مختلف را ادامه می دهد. شعبه مرکزی در جاکارتا پایتخت اندونزی براساس سیستم اینترنتی ختم قرآن را به راه انداخت و ثواب آن را به امام حسین(ع) و اهل بیت و اصحاب وی اهدا کرد.

وی افزود: بیش از 200 قاری به مدت دو روز در این ختم قرآن مشارکت کردند. حزب ها و جزء های این قرآن بین طلاب این شعبه در دوره های مستمر توزیع شد. علاوه بر طلاب، مسئولان و کادر آموزشی این شعبه نیز مشارکت کردند. قرائت واقعه کربلا توسط «شیخ عبدالله بیک» نماینده این مرکز در اندونزی، زیارت امام حسین(ع) همراه با پخش مستقیم کلیپ هایی از حرم امام حسین(ع) از جمله برنامه های این ختم بود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی