مادر شهید «فضل‌الله عسگری» به فرزند شهیدش پیوست


مادر شهید «فضل‌الله عسگری» به فرزند شهیدش پیوست

تهران- ایرنا- حاجیه خانم فاطمه اسعدی مادر شهید والامقام «فضل‌الله عسگری» از شهدای شهرستان ورامین پس از سال‌ها تحمل رنج و درد فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، مرحومه حاجیه خانم فاطمه اسعدی مادر «فضل‌الله عسگری» از شهدای شهرستان ورامین به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مرحومه، امروز چهارشنبه دهم آذرماه از درب خانه وی با حضور مردم ولایت‌مدار و عاشقان ایثار و شهادت برگزار و در گلزار شهدای حسین رضای شهرستان ورامین به خاک سپرده می شود.

مراسم شام غریبانه این مادر شهید شامگاه امشب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه مکتب المهدی واقع در خیابان روغنکش خیابان شهید بویه زاده برگزار می شود.

همچنین مراسم سوم و هفتم مرحومه حاجیه اسعدی نیز روز پنجشنبه ساعت ۱۵ بر سر مزار وی برگزار خواهد شد.

هوشنگ عزیزپور سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ورامین در پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معظم برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان از درگاه خداوند صبر جذیل خواستار شد.

گفتنی است شهید فضل‌الله عسگری، یادگار «نورالله» و «فاطمه» یکم فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در شهرستان ورامین دیده به جهان گشود. او تا اول متوسطه درس خواند و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر دهم خردادماه سال ۱۳۶۵ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید.

پیکر این شهید والا مقام در حسین رضا شهرستان ورامین به خاک سپرده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا