45 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در خاوران شهرستان ری تخریب شد


45 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در خاوران شهرستان ری تخریب شد

شهرری ـ ایرنا ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب 45 فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی هفت هکتار از زمین‌های مرغوب کشاورزی در بخش خاوران این شهرستان خبر داد.

جبرئیل برادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۴۵ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای بخش خاوران شهرستان ری تخریب شد.

وی با بیان اینکه تمامی این ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی تخریب شد، افزود: اداره جهاد کشاورزی نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده است.

برادری اضافه کرد: این ساخت و سازها برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود که تخریب این موارد با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

این مسئول ادامه داد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

به گزارش ایرنا، بخش خاوران با مرکزیت قیامدشت از توابع شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل