775 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر احداث می‌شود


775 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر احداث می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با امضای سه تفاهم‌نامه با کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و صندوق توسعه ملی 775 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان احداث می‌شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی بنیاد مسکن بوشهر روز چهارشنبه به نقل از علیرضا مقدم در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان افزود: براساس تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان و کمیته امداد ۶۴۰ واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته می‌شود که در زمان حاضر عملیات اجرایی ۱۶۰ واحد آن آغاز شده‌است.

وی اظهار کرد: به ازای هر واحد مسکونی ۴۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی بنیاد مستضعفان، ۳۵ میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام(ره)، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی نیز ازسوی بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

مقدم ادامه داد: همچنین براساس تفاهم نامه دیگری با کمیته امداد برای ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۳۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و ۶۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: تشکیل پرونده متقاضیان از سوی کمیته امداد امام (ره) انجام و بنیاد مسکن نیز نسبت به معرفی آنها به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات مسکن اقدام می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی برعهده بسیج است.

مقدم اضافه کرد: رسالت اصلی بنیاد مسکن ساخت مسکن ویژه اقشار محروم جامعه است و در این راستا این نهاد به صورت جهادی در میدان خدمت به مردم قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در تفاهم‌نامه سه‌جانبه دیگری که بین بنیاد مسکن، کمیته امداد امام(ره) و صندوق توسعه ملی برای ساخت ۳۵ واحد مسکونی ویژه ایتام در استان بوشهر منعقد شده نیز ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی، ۲۵ میلیون تومان بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و ۲۵ میلیون تومان نیز بلاعوض از سوی کمیته امداد امام(ره) پرداخت می‌شود.

مقدم بیان کرد: واحدهای مسکونی که در این سه تفاهم‌نامه ساخته می‌شوند بطور میانگین ۵۰ متری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل